ارائه کنندگان بهترین وسمه اصل صادراتی

وسمه اصل نوعی ماده‌ی گیاهی است و ظاهری شبیه به حنا دارد اما رنگ آن نسبت به حنا، مقداری تیره‌تر است. از این گیاه بیشتر برای رنگ کردن موها استفاده می‌شود. شما می‌توانید جهت خرید وسمه اصل به وب سایت ارائه کنندگان بهترین وسمه اصل صادراتی hennaziba.com مراجعه نمایید.

وسمه بر خلاف حنا رنگ قرمزی به موها نمی‌دهد و استفاده از آن برای افرادی که به رنگ موی مشکی تمایل دارند بسیار مناسب است. این گیاه خواص بسیاری برای موها دارد و به دلیل دارا بودن طبع گرم سبب تقویت موها می‌گردد.

 

ارائه کنندگان بهترین وسمه اصل صادراتی

نکات مهم برای خرید وسمه اصل

توجه به اندازه‌ی دانه های وسمه، یکی از نکات مهم برای خرید وسمه اصل به شمار می‌آید و بهتر است که دانه‌های وسمه به خوبی آسیاب شده باشند. وسمه باید دارای دانه‌هایی نرم و ریز باشد تا به خوبی با آب ترکیب شود و به راحتی بتوانید این ترکیب را بر روی موهایتان قرار دهید.

 

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید وسمه باید به آن دقت شود، توجه به رنگ دانه‌های آسیاب شده‌ی وسمه است. رنگ این دانه‌ها باید سبز مایل به قهوه‌ای باشد. همچنین وسمه‌ی اصل دارای بوی گرم و تند است و به راحتی با تمام مایعات گرم ترکیب می‌شود.

 

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد وسمه خواص بسیار زیادی دارد. یکی از پرکاربردترین خواص آن، کاهش ریزش مو، افزایش رشد و درخشندگی موها است. امروزه از وسمه برای تسکین درد بواسیر، کاهش درد مفاصل، درمان آرتروز آرنج و زانو نیز استفاده می‌شود.

 

جهت تهیه‌ی رنگ موی گیاهی با وسمه کافیست که مقدار یک پیمانه از پودر وسمه را در پنج پیمانه آب ولرم قرار دهید و آن را هم بزنید تا حالت محلول پیدا کند. سپس این ترکیب را به مدت یک ساعت بر روی موهایتان قرار دهید. زنان باردار در دوران بارداری نباید از وسمه استفاده کنند.

نگته مهم در استفاده از وسمه این می‌باشد که از تماس این ماده با چشم‌ها جدا پرهیز کنید تا آسیب جدی به چشم وارد نیاید.

 

بیشتر بخوانید: وسمه رنگ جوهر

 

نکات مهم برای خرید وسمه اصل

فروش مستقیم وسمه اصل صادراتی

وسمه ماده‌ای است که هم به صورت پودری و هم به صورت روغن در بازار موجود می‌باشد. از نوع پودری آن بیشتر برای ساخت رنگ موهای گیاهی و از روغن آن برای تسکین دردهای موضعی استفاده می‌گردد.

وسمه از خشک کردن برگ‌های درخت وسمه و سپس آسیاب کردن این برگ‌ها تهیه می‌شود. ارائه وسمه در تمام وب سایت‌های فروش وسمه صورت می‌گیرد. جهت استعلام قیمت این ماده پرخاصیت و خرید آن به وب سایت فروش مستقیم وسمه اصل صادراتی hennaziba.com مراجعه نمایید.

این سایت محل فروش انواع وسمه رنگ مو گیاهی در بسته بندی های کاملا بهداشتی و اصل، با برند و مارک های معتبر است و با قیمت های بسیار مناسب به فروش می‌رسد تا افراد متناسب با توان اقتصادی و نیاز خود، این محصول را خریداری نمایند.

 

بیشتر بخوانید: وسمه تقویت مو

 

فروش مستقیم وسمه اصل صادراتی