استفاده از کلاه حصیری بزرگ در ساخت مترسک های مزرعه ای که حرف میزدند

کلاه نجات غریق و یا کلاه حصیری بزرگ که با نام همنام خود، نجات غریق در امتداد سواحل کالیفرنیا معروف شده است، دارای تاج بلند بسیار متمایز و بند چانه قابل تنظیم است.

کلاه های لایف گارد عموماً با نی بسیار ضخیم و بافت گشاد ساخته می شوند و معمولاً بهترین انتخاب برای کسانی نیستند که محافظت در برابر آفتاب دارند.

با این حال، آنها بسیار شیک هستند و محافظت متوسطی در برابر اشعه های خشن خورشید دارند. فریب نام را نخورید، با این حال، این کلاه در میان باغبانان، ماهیگیران و نجات غریق محبوب است.

کلاه های حصیری برای باغبانی به دلیل کیفیت سبک وزن بسیار محبوب هستند.

بیشتر کلاه‌های حصیری باغبانی دارای بند چانه هستند و در میان کسانی که می‌خواهند هنگام انتخاب کلاه حصیری فعالیتی را در نظر بگیرند، محبوب هستند (آنها نمی‌خواهند کلاه‌هایشان در حین خم شدن یا انجام فعالیت‌های دیگر بلند شود).

کلاه‌های حصیری به‌ویژه برای خانم‌ها مد بالا هستند. سبک آباژور که توسط آدری هپبورن در سال 1961 در صبحانه در تیفانی محبوب شد، با یک نی خوب ساخته شده و بخارپز می شود تا با تاج آباژور شکل بگیرد.

لبه پهن آن محافظت عالی در برابر نور خورشید را فراهم می کند و سبک دراماتیک به هر لباسی زیبایی می بخشد.

آیا سعی می کنید از اشعه های خشن خورشید دوری کنید یا سعی می کنید یک بیانیه مد داشته باشید؟

چه به دنبال جلوگیری از آسیب پوست، جلوگیری از گرما، یا فقط شیک به نظر برسید، در اینجا بهترین انتخاب های ما برای کلاه های حصیری برای تابستان 2020 آمده است.