بازار توزیع حنای سنتی اصل

بازار توزیع حنای سنتی اصل بصورت اینترنتی در مجموعه حنا زیبا برقرار است. حنای سنتی از دیرباز مورد اقبال و مصرف خانم ها و حتی آقایان بوده است و دوام و رشد عالی به موها می‌بخشد.خرید حنا در این مجموعه بصورت عمده و با قیمت تولیدی می باشد .برای اطلاع از قیمت حنا سایت ما را دیدن فرمایید.

بازار توزیع حنای سنتی اصل

رنگ کردن موها با حنای سنتی چگونه است؟

رنگ کردن موها با حنای سنتی چگونه است؟ این حنا مخصوص مو برای افرادی مناسب است که دوست دارند موهای خود را در رنگ های کلاسیک سنتی و بدون جلوه های غیر منتظره رنگ کنند. رنگ عالی با ماندگاری طولانی از اولین رنگ آمیزی ظاهر می شود و بارها و بارها بیشتر اشباع و عمیق تر می شود. رنگ آمیزی ملایم و طولانی مدت است ، موها درخشش زیبایی پیدا می کنند ، ریشه ها تقویت می شوند و از ریزش جلوگیری می شود

روش رنگ کردن مو با حنا

: قبل از رنگ کردن، موهای خود را بشویید و خشک کنید. اگر از شامپو طبیعی به عنوان پاک کننده استفاده می کنید ایده آل است برای جلوگیری از لک شدن دست و ناخن دستکش بپوشید

. مقدار مورد نیاز حنا را با آب داغ رقیق کرده و هم بزنید تا یک خمیر صاف و یکنواخت ایجاد شود ، به راحتی قابل استفاده است در صورت تمایل یک قاشق چایخوری نمک (برای سایه شدیدتر) و مقدار کمی روغن آملا (برای کاهش اثر خشک شدن مو) اضافه کنید. برای داشتن رنگ پرگل تر ، روغن بابونه را به مخلوط اضافه کنید. مخلوط به دست آمده را به ریشه موها بمالید ، و در اولین رنگ آمیزی ، با یک شانه حنا را در تمام طول سر پخش کنید.

اطمینان حاصل کنید که حنا به طور یکنواخت در کل سطح سر توزیع شده است سر خود را با یک کلاه پلاستیکی بپوشانید و قسمت بالای آن را با یک حوله بپوشانید. حنا را به مدت 2-7 ساعت روی سر خود بگذارید با آب گرم بشویید (ترجیحاً بدون شامپو).استفاده از سشوار پس از شستشو باعث افزایش اثر رنگ آمیزی حنا می شود. تا شستشوی بعدی مو ، جلوه رنگ را افزایش می دهد.

قیمت خرید حنای سنتی اصل

قیمت خرید حنای سنتی اصل قاعدتا هر چی که به آگاهی شهروندان گرامی مبنی بر مزیت های حنای طبیعی بیشتر باشد. مقدار خرید آنها نیز متناسب با آن آگاهی بالا خواهد رفت. حنا یک محصول ممتاز درجه بالا می باشد که رنگ های دلپذیر آن توانایی جذب سلایق مختلف بانوان را دارد. .

با توجه استعلام قیمت روز خرید این محصول،در صورتی که قصد خرید ‌به منظور صادرات آن را دارید، معقول ترین شیوه برای کسب سود فراوان از این محصول خرید آن در مقدار حجمی زیاد و به روش و مستقیم (بدون واسطه ای )است که در مرحله اول بایستی مقدار حجم درخواستی خود را به واحد بازرگانی مجموعه اعلام بفرمایید. همکاران ما در واحد بازرگانی و فنی آمادگی این‌را دارند که پاسخ گوی درخواست های خرید و نیازهای مشاوره ای فروش شما باشند‌.