بازار توزیع حنا سیاه 500 گرمی

امروزه استفاده از حنا سیاه به دلیل داشتن مواد مغذی که برای پوست و مو دارد، رواج گسترده ای در بین مردم پیدا کرده است. در طب سنتی به استفاده از این حنا بسیار تاکید شده و می تواند برای پوست و مو گزینه بسیار مناسبی به جای رنگ های شیمیایی باشد. به همین دلیل است که در بازار توزیع حنا 500 گرمی این محصول را تولید کنندگان، با قیمت و کیفیت عالی در اختیار متقاضیان قرار می دهند

بازار توزیع حنا سیاه 500 گرمی

مزایای استفاده از حنا مشکی

مزایای استفاده از حنا مشکی حنا پودری طبیعی و کاملاً بهداشتی است که برای رنگ کردن مو و همچنین لطافت بخشیدن به پوست استفاده می شود، و به خاطر رنگ فوق العاده خاصی که دارد در صنایع بهداشتی و آرایشی نیز از استفاده آن استفاده می شود. امروزه رنگ های شیمیایی می‌تواند ضررهای زیادی به بدن انسان برسانند. استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک می تواند گزینه مناسبی به جای این گونه مواد باشد. مزایای استفاده از حنا مشکی به شرح زیر است.

رنگ بی نظیر: با توجه به ارگانیک و طبیعی بودن این محصول و رنگی که به موهای شما می بخشد و بسیار فوق العاده و بی نظیر بوده و می تواند به جای استفاده از رنگ‌های شیمیایی ریشه موی شما را محکم ساخته و رنگ بسیار درخشنده و شفافی به موهای شما بدهد. با توجه به این موضوع استفاده از مواد گیاهی بخصوص حنا مشکی می تواند این مشکل را رفع کرده و به شما در داشتن موهای زیبا و درخشنده کمک بسیاری کند.

خواص بی نظیر: استفاده از این محصول به دلیل داشتن ریز مغذی ها و انواع ویتامین ها می تواند به پوست و مو طراوت و نشاط بخشیده و آن را در مقابل صدمات و شرایط محیطی محافظت کند. امروزه رنگ‌های شیمیایی مضرات فوق‌العاده‌ای دارند که باعث شل شدن ریشه مو و عوارض جانبی آن که همان ریزش مو و ضعیف شدن پیاز مو است، می شود.

قیمت پخش حنا مشکی 500 گرمی

قیمت پخش حنا مشکی 500 گرمی قیمت پخش حنا مشکی ۵۰۰ گرمی در برند ما نسبت به سایر برندها بسیار منصفانه تر ارائه شده و کیفیت حرف اول را می‌زند. با توجه به این موضوع است که بسته‌بندی و قیمت مناسب برند ما توانسته است متقاضیان زیادی را جذب این محصول کرده و با توجه به توان تولیدی برند ما برای تهیه این محصول ما توانستیم را بر پوشش بازار داخلی در زمینه صادرات آن نیز به دیگر کشورها بسیار موفق عمل کنیم.

قیمت حنا در چند سال اخیر به خاطر نوسانات ارز و دیگران شدن بسیاری از محصولات دستخوش تغییراتی شده و بسیاری از برندها مجبور به گران تر کردن این محصول شده اند. اما شرکت ما با توجه به ارائه این محصول در تناژهای بالا توانسته از آن را به صورت مستقیم و با قیمت مناسب و عمده در خیلی اختیار متقاضیان خود قرار دهند. بیشتر تولیدات ما به کشورهایی نظیر خاورمیانه عربی و اروپایی ارسال میگردد.