بالش طبی صندلی ماشینی که با گرمای بدن تغییر شکل می دهد

بالش های ارتوپدی برای ماشین  یا همان بالش طبی صندلی ماشین یک اکسسوری بسیار دلپذیر و مفید هستند.

هر راننده ای می داند که در یک سفر طولانی در بزرگراه – یا فقط در حالت استارت-ایست ناهموار در ترافیک شهری چقدر می تواند دشوار باشد.

و قبل از سوار شدن به ماشین، بسیاری ساعت‌های زیادی را روی یک صندلی اداری، خمیده روی صفحه‌کلید می‌گذرانند.

خستگی، استرس روی ستون فقرات، گردن، استخوان ها و مفاصل “نیمه پایین” بدن – همه اینها در طول زمان جمع می شوند و در نهایت منجر به مشکلات سلامتی می شوند.

بالش های ارتوپدی به مقابله با این مشکلات کمک می کنند. دامنه کاربرد آنها در دنیای مدرن به طور غیر معمول گسترده است.

زمانی که توسط ناسا برای فضانوردان ساخته شد، فوم حافظه اکنون در زندگی روزمره – و در اتومبیل ها استفاده می شود.

مموری فوم یک فوم پلی اورتان اصلاح شده است. ویژگی کلیدی این ماده توانایی دنبال کردن دقیق خطوط بدن، پاسخ به فشار و گرما، “به خاطر سپردن” شکل به دست آمده تحت عمل آنها و بازیابی حجم اولیه تنها پس از مدتی است.

برای رانندگان، بالش های فوم پلی اورتان دارای مزایای زیر است:

پشت، گردن، سر را پشتیبانی می کند. مواد بالش ارتوپدی با تسکین بدن سازگار است، بار به طور مساوی توزیع می شود و پشتیبانی نیز به طور مساوی ارائه می شود.

آنها از نظر تشریحی شکل صحیحی دارند و در نتیجه درد را کاهش می دهند. اما در اینجا باید به یاد داشته باشید که مهم است که بالشی را انتخاب کنید که شکل آن برای شما مناسب باشد.

گرد و غبار، کثیفی، آلرژن ها، بوها را جمع آوری نکنید. فوم پلی اورتان ماده ای است که هیچ چیز اضافی را جذب نمی کند.

برای مراقبت از بالش آناتومیک فقط باید روکش را بشویید. خود فوم پلی اورتان فقط تمیز کردن خشک را تحمل می کند.

مقاومت در برابر سایش و دوام یکی دیگر از مزایای پلی اورتان است. مدت اعتبار بالش ارتوپدی ساخته شده از چنین موادی چندین سال است. سپس به تدریج متراکم تر می شود ، اما بالش “در یک لحظه” خواص مفید خود را از دست نمی دهد.

اگر از پوکی استخوان رنج می برید، آسیب های ستون فقرات یا مفاصل دارید، تون عضلانی تان نامتعادل است یا سرتان مدام درد می کند، حتماً باید به فکر خرید یک بالش ارتوپدی برای ماشین خود باشید.