توری پنجره ای که شب ها نورانی می شد

نصب صفحات و درب های امنیتی و توری پنجره یک راه عالی برای به حداکثر رساندن ایمنی خانه شما است، اما آیا می دانستید که صفحه نمایش ها و درب های امنیتی با کیفیت بالا علاوه بر محافظت در برابر شکستگی، مزایای زیادی نیز دارند و بسیاری از مزایای آن در طول گرما به نمایش در می آیند. ماه های تابستان؟

در Nu Style Shutters، ما بیش از 20 سال تجربه در نصب صفحات و درب های سفارشی برای خانه ها در سراسر پرث داریم.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه راه‌حل‌های امنیتی ما به شما اجازه می‌دهد تا در امان بمانید و از تابستان کمی بیشتر لذت ببرید.

بسیاری از مردم فکر می کنند سیستم های تهویه مطبوع تنها راه برای خنک نگه داشتن خانه در تابستان است.

با این حال، گزینه دیگری وجود دارد که بسیار سازگارتر با محیط زیست و مقرون به صرفه است. درب های امنیتی و صفحه های پنجره به شما این امکان را می دهند که درها و پنجره های خود را باز کرده و اجازه دهید هوای تازه در خانه شما جریان یابد.

این تهویه طبیعی به شما کمک می کند تا داخل خانه شما در دمای مطبوع و بدون نیاز به سیستم های تهویه مطبوع و فن های انفجاری باشد.

جریان هوای طبیعی همچنین می تواند به جلوگیری از رشد کپک در خانه شما که به دلیل رطوبت تابستانی ایجاد می شود کمک کند و از سلامت خانواده شما اطمینان حاصل کند.

نور آفتاب سوزان تابستان می تواند به راحتی از پنجره ها نفوذ کند، حتی زمانی که آنها بسته هستند، و این می تواند خانه شما را به شدت گرم کند.

در حالی که اثاثیه داخلی پنجره را می توان برای جلوگیری از نور و گرما مورد استفاده قرار داد، اینها همچنین کاملاً جلوی دید شما را به بیرون می گیرند.

صفحه های امنیتی و درب ها به شما این امکان را می دهند که از نور طبیعی بدون قرار گرفتن در معرض گرمای شدید لذت ببرید.

طراحی مش تا 50 درصد افزایش گرمای خورشیدی و اشعه ماوراء بنفش را فیلتر می کند و خانه شما را از داغ شدن و ناخوشایند شدن محافظت می کند.