توزیع حنا بی رنگ صادراتی

حنا بی رنگ یا حنای خنثی، گیاهی شگفت انگیز است. پودری است شبیه به پودر حنایی که مولکول های قرمز رنگ دارد. کاربرد حنای بی رنگ به عنوان یک نرم‌کننده و براق کننده ی مو است و هیچ رنگی بر روی پوست و مو ایجاد نمی کند. حنای بی رنگ از وجود ماده ای به نام لاوسون در حنای طبیعی تشکیل می شود. از ترکیبات دیگر حنا، هیدروکسی و نفتوکینون است. بهترین نوع حنا، متعلق به کشور هند است.

توزیع حنا بی رنگ صادراتی

چگونه حنا بی رنگ باکیفیت بخریم؟

چگونه حنا بی رنگ باکیفیت بخریم؟ با اینکه حنای بی رنگ به مو رنگ نمی دهد اما خاصیت و فواید حنای طبیعی را دارد. نام علمی آن lowsonia inermis است.

خواص حنا برای پوست

حنا در جوان سازی پوست تاثیر شگرفی دارد و به عنوان یک ضدچروک طبیعی عمل می کند. حنا موادی دارد که باعث تحریک کلاژن ها و بازسازی پوست می شود. کاربرد دیگر حنا، لایه برداری و پاکسازی پوست است که باعث روشن تر و سفیدتر شدن پوست خواهد شد. در طب سنتی از حنا برای درمان عفونت ها، التهاب ها و اگزمای پوستی استفاده می شود. همچنین حنا به تنظیم فشار خون کمک می کند. از حنا به عنوان یک ضدآفتاب و محافظ در برابر اشعه های مضر خورشید استفاده می شود. از روغن حنا به عنوان داروص ضد التهاب استفاده می کنند.

خاصیت دیگر حنای بی رنگ، ضخیم کردن پوست دست و پا است. علاوه بر این در گذشته از حنا برای تنظیم قاعدگی زنان استفاده می شد. یافته های پژوهشی به این نتیجه رسیده اند که درمان طبیعی برای قارچ های سر، ریزش مو، رویش مجدد موها و ضخیم شدن آن، استفاده از حنا است.

حنا در اسلام

اینگونه که روایات و احادیث نشان می دهد، پیامبر گرامی اسلام از حنا برای مو و محاسن خود استفاده کرده است‌. خواص حنا در اسلام عبارت اند از: خوشبو کردن مو، آرامش همسر، فرزند نیکو، بوی خوش بدن، زیاد کردن آبرو و خوشبو کردن دهان است.

برای خرید حنای با کیفیت باید به تاریخ تولید آن دقت کرد. حنایی که مدت زمان زیادی در قفسه های بازار و فروشگاه ها مانده، تاثیر و کاربرد خود را از دست داده است.

حنا چه خطراتی دارد؟ حنا همچنین مضراتی از جمله: سقط جنین، آسم و حساسیت هایی روی ریه و حلق دارد.

قیمت فروش حنا بی رنگ

قیمت فروش حنا بی رنگ اگر از ریزش مو، نازک بودن مو، پوست کدر و پر از آکنه و سردرد های میگرنی کلافه شده اید، حنا را که محصولی گیاهی تجربه کنید. حنا را تهیه کنید تا از داشتن موهایی بلند، سالم و براق لذت ببرید. فروش حنا بی رنگ در مجموعه ی با کیفیت حنا زیبا آغاز شده است. لطفا برای سفارش با ما تماس بگیرید.