توزیع مستقیم رنگ سر وسمه

رنگ سر وسمه از جمله رنگ های طبیعی می باشد،که برای رنگ کردن موها به رنگ مشکی استفاده می کنند..

استفاده از این محصول برای کسانی مناسب است که می خواهند برای رنگ کردن موهای خود از رنگ های طبیعی استفاده کنند.

و خوشبختانه توزیع این محصول به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط تولیدکنندگان به سراسر ایران به خصوص عطاری ها صورت می‌گیردو علی رقم محدودیت کاشت این محصول درجهان،میتوان به احتی به این دسترسی پیدا کرد.

توزیع مستقیم  رنگ سر وسمه

بررسی انواع رنگ موی وسمه

بررسی انواع رنگ موی وسمه اگر بخواهیم به بررسی انواع رنگ موی وسمه پپردازیم باید متذکر شویم که رنگ موی وسمه خود می تواند به دو شکل و روش مورد استفاده ی مصرف کننده قرار بگیرد.

یکی از این روش ها می تواند به این شکل باشد که متقاضی برگهای گیاه وسمه را از عطاری ها خریداری کنند و آن را به منزل یا مکان مورد نظر خود ب آورده و آن را خورد کند و پس از قرار دادن در شیشه ای،کمی آب روی آن بریزند و پس از بستن درب بطری به آن، زمان وجود نیم ساعت تا یک ساعت دهند تا برگهای گیاه وصله به طور کامل خیس بخورد و رنگ خود را پس دهد پس از آن مصرف کننده می تواند آنرا به تنهایی یا همراه حنا به روی موهای خود بگذارد .

و باز انگشتان دست تمامی آب حاصله از برگ درختان و تمامی موهای خود برساند تا تمامی قسمت های موی سرد به طور کامل به رنگ گیاه وسمه آغشته شود.

روش دیگری که یک مصرف کننده می تواند برای رنگ کردن موهای خود با این گیاه به کار برد این است که می‌تواند این گیاه را به صورت خشک شده از عطاری ها تهیه کنند بعد از خریداری این محصول از عطاری ها می توانند آن را به صورت پودر در آورده و سپس به آن آب اضافه کند تا خمیری شکل شود و بعد از به دست آمدن جنس خمیری می‌تواند آن را به موهای خود آغشته کنند.

پخش کنندگان بهترین رنگ سر وسمه

پخش کنندگان بهترین رنگ سر وسمه پخش کنندگان گیاه وسمه که از آن برای استفاده کردن برای رنگ کردن مو استفاده می کنند کسانی هستند که این محصول را از مکان های شناخته شده خریداری کنند.

پس از خریداری کردن این گیاه توسط پخش کنندگان، حال آنها می‌توانند این محصول را به مراکز و عطاری های متقاضی عرضه، و به توزیع وسمه ی مرغوب بپردازند.

پخش وسمه توسط این توزیع کنندگان به این صورت انجام می شود که آنها لیستی از متقاضیان این این محصول را توسط بازاریابان تهیه می کنند و سپس با توجه به میزان تقاضای متقاضی اقدام به ارائه ی این محصول به آنها می‌کنند.