توزیع کنندگان حنا مرغوب به صورت عمده

حنا کاربردهای بسیار زیادی دارد که از رایج ترین کاربردهای آن رنگ کردن مو و ناخنها و مهندی است. گیاه حنا دارای خواص داروی و زیبایی می باشد .

وقتی برگهای این گیاه را له می کنید رنگی قهوه‌ای یا قرمز تیره ایجاد می کند.

در این مرکز فروش حنای مرغوب تولید و توزیع می شود. جهت سفارش و خرید حنا عمده از راه‌های ارتباطی مختلف با کارشناسان فروشگاه ارتباط برقرار نمایید.

توزیع کنندگان حنا مرغوب به صورت عمده

نکاتی که باید درباره حنا بدانید

نکاتی که باید درباره حنا بدانید درختچه حنا ارتفاعی تا ۷ متر دارد. گل های حنا سفید و به صورت خوشه ای می روید. درختچه حنا پیر در تنه آن دارای خار است ،ولی درختچه حنای جوان بدون خار است. برگهای این گیاه باید از درختچه های حدودا سه سال جمع آوری نمود، و به پودر تبدیل کرد. این حنای به دست آمده یک حنا ممتاز است.

حنا گیاهی است که آن را گیاه هزار و یک خاصیت نیز می نامند.

حنا علاوه بر زیبایی پوست و مو نیروی جنسی را تقویت می کند و سردردهای مزمن را از بین میبرد.

در سالهای اخیر استفاده از حنا در وسایل آرایشی و بهداشتی بسیار رایج شده است، مخصوصاً در کرم های ترک دست و پا که بسیار موثر واقع شده است. مهمترین اثرات دیده شده از استفاده حنا عبارتند از؛ ضد باکتری، ضد بارداری، ضد لوسمی، ضد عفونی کننده، ضد التهاب، ضد قارچ، قاعده آور، تهوع آور و ادرار آور ،محافظ کبد و ملین، سقط کننده، کاهش فشار خون، حساسیت زا، خلط آور و نوعی مسکن است.

گیاه حنا سالی دو بار برداشت می شود که به برداشت اول حنای گرما می گویند، و به برداشت دوم آن حنایی قوس می گویند. برگهایی که در برداشت حنای گرما برداشت می شود سبزه روشن هستند. ولی برگهایی که در حنای قوس برداشت می شوند دارای رنگ سبز تیره هستند.

مرکز عرضه انواع حنا عمده

مرکز عرضه انواع حنا عمده این محصول که دارای رنگ سبز و شکلی پودری است، دارای فواید و خاصیت های زیادی است.

همچنین محصول به عنوان گیاهی موثر در طب سنتی نیز استفاده می شود.

ایران یکی از تولیدکنندگان حنا سنتی و مرغوب به شمار می رود .مراکز فروش و عرضه این محصول در سراسر کشور وجود دارد و همچنین پخش حنای عمده در سراسر کشور انجام می شود. این محصولات پس از تولید در بسته بندی های مختلف و متنوعی بسته بندی شده که برای اطمینان بخشیدن به خریدار دارای تاریخ انقضا، تاریخ تولید، پروانه بهداشتی، پروانه تولید و مهره استاندارد روز دنیا می باشد‌.

قیمت حنا بستگی به میزان مرغوبیت آن و بسته بندی یا فله ای بودن آن دارد که نوع فله ای آن در بازار محبوبیت خاصی دارد.