تولید انواع حنا درجه یک

حنا محصول گیاهی سبز رنگ می باشد که عطر بسیار خوشایندی دارد و در دسته ی رنگ های طبیعی جای می گیرد. در ایران برای استفاده آرایشی و بهداشتی و خواص درمانی از حنا درجه یک استفاده می کنند. امروزه طرح های زیبایی با استفاده از حنا روی بدن ایجاد می کنند که ماندگاری بالایی هم دارد.

تولید انواع حنا درجه یک

کیفیت انواع حنا درجه یک ایرانی

کیفیت انواع حنا درجه یک ایرانی حنا اکثراً در نقاط جنوبی ایران کشت می شود. مناطق و شهر هایی مانند بوشهر و بندر عباس و خوزستان و کرمان و شهر های جنوبی که آب و هوای گرم دارند. گیاه حنا به صورت درختچه ایی می باشد. حنا شهر یزد کیفیت بسیار مطلوبی دارد و به حلما معروف است.

کیفیت حنای استان کرمان نیز بی نظیر است و به حنای نرماشیر معروف است. این حنا در سال دو بار برداشت می شود. در ایران از نظر کیفیتی این دو نوع حنا در مرتبه های اول و دوم قرار دارند.

حنای با کیفیت ایرانی به صورت ارگانیک می باشد و هیچ گونه مواد شیمیایی و پودر در آن ها وجود ندارد. وجود مواد متفرقه در انواع حنا صرفاً برای افزایش رنگ دهی حنا است ولی درصد خلوص حنا را کاهش می دهد.

حنای مرغوب که در کشور موجود است باعث نرمی و لطافت مو و افزایش میل جنسی می شود. حنا باعث می شود که میزان چربی ترشح شده از پوست مو کنترل شود و مو ها بیش از مقدار مجاز چرب نشوند و ریشه ی مو را محکم می کند و از ریزش مو هم جلو گیری می کند.

شرکت تولید حنا درجه یک صادراتی

شرکت تولید حنا درجه یک صادراتی تولید و برداشت حنا سختی و مشقت های خود را دارد ولی این کار باعث اشتغال زایی و ایجاد شغل برای بسیاری از مرد ها و زن های قسمت جنوبی کشور ما شده است.

شرکت های بسیاری در بسته بندی در انواع سایز ها و وزن های حنا مشغول به کار هستند. حنا در کیسه هایی به وزن های مختلف بسته بندی می شود. حنا به صورت فله ایی هم قابل عرضه است.

شرکت های تولیدی حنا به دلیل کیفیت مرغوب کاری خود توجه کشور های همسایه را به خود جلب کرده است و سالیانه درصد زیادی حنا به کشور هایی مثل عراق و سوریه و عمان صادر می شود.

کیفیت حنا صادراتی توسط متخصصان بهداشت مورد آزمایش قرار می گیرد و اگر همه ی موارد قانونی رعایت شده باشد، شرکت تولیدی حنا مجاز به صادرات است.

دوستان عزیزم که قصد خرید بهترین حنا با کیفیت تضمینی و عالی را دارید فقط لازم است با مشاوران ما در ارتباط باشید تا ما از صفر تا صد خریدتان شما را همراهی کنیم.