تولید عمده حنا کیسه ای اعلاء

حنا ماده خرمایی رنگ یا نارنجی است که حاصل پودر برگ های گیاه حنا هست.حنا در جنوب ایران رشد می کند، بیشترین مناطق که حنا در آن رشد می کنند:هرمزگان ،سیستان و بلوچستان و کرمان است. مرغوبترین نوع آن نیز در کرمان تهیه می‌شود. حنا کیسه ای اعلاء در حقیقت نوعی از حنا است که به صورت کیسه ای برای مصرف کنندگان در گرم های متفاوتی عرضه می شود. حنا هم در مهمانی ها کاربرد دارند و هم برای مصارف بهداشتی و دارویی قابل استفاده است.

تولید عمده حنا کیسه ای اعلاء

آیا مصرف حنا پوست را سفید می کند؟

آیا مصرف حنا پوست را سفید می کند؟

حنا جز مواردی است که شما می توانید آن را از درب عطاری ها تهیه بفرمایید. حنا از جمله موادی است که از قدیم در ایران مورد استفاده قرار می گرفته است و در حقیقت یک نوع ماده بهداشتی و دارویی می باشد.

حنا را می توانید به صورت های گوناگونی استفاده کنید. اگر می خواهید پوستی روشن و شفاف داشته باشید ،می توانید مقداری از حنا را به همراه گلاب و آبلیمو با یکدیگر مخلوط کنید و آن را بر روی صورت بگذارید .بعد از مدتی تفاوت رنگ پوست را می توانید به خوبی حس کنید. همچنین برای درمان آکنه و جوش های سرسیاه نیز می توانید از آنها استفاده کنید .

حنا باعث می‌شود که پوست و موی شما تقویت شود. برای مو نیز بسیار موثر است، باعث براقی و استحکام مو می‌شود. همچنین حنا خاصیت ضد قارچ و ضد باکتری هایی برای پوست دارد. برای همین می توانید آن را برای پوست بمالید . همچنین باعث رطوبت رسانی به مو و درمان شوره سر نیز می شود. اگر حنا را بر پوست خود بمالید خاصیت آرامش بخش دارد و احساس سبکی می کنید .

تولید حنا معمولاً در مزرعه و به وسیله ی کشاورزان انجام می شود.حنا از جمله مواردی است که تقریباً در کشورهای آسیای جنوب غربی و بخصوص در کشورهایی نظیر ایران ،افغانستان و هند کاشت می‌شود و از این مناطق به دیگر کشورها صادر می شود.

مرکز پخش حنا کیسه ای اعلاء

مرکز پخش حنا کیسه ای اعلاء

پخش حنا در ایران توسط کارخانجات انجام می‌شود. مردم بیشتر حنا را از عطاری ها تهیه می کنند .حنا باید تازه و نو باشد تا خاصیت بیشتری نسبت به حنای قدیمی و کهنه دارا باشد .

البته برخی از افراد هستند که دوست دارند از آنها استفاده کنند ،ولی به خاطر رنگی که حنا به آن‌ها می‌دهد از استفاده آن صرف نظر می‌کنند. برای این گونه افراد نیز کارخانجات حنای بدون رنگ را آماده کردند که در عطاری ها یافت می شود و به نام حنای بی رنگ مشهور است .هرچند که کارشناسان بر این باورند که حنا به صورت عادی و رنگ دار خاصیت بیشتری نسبت به حنای بی رنگ دارد.