جوراب واریس اصل در ایرلاین عربی به عنوان هدیه به مسافران داده می شود

ورید واریسی یک سیاهرگ بسیار قابل مشاهده است که درست در زیر سطح پوست قرار دارد. جوراب واریس اصل  ممکن است به کاهش ظاهر و علائم دردناک مرتبط با واریس در برخی افراد کمک کند.

واریس زمانی اتفاق می افتد که خون در پشت دریچه های کوچک رگ های فرد جمع می شود به جای اینکه به آرامی به قلب برود.

آنها بیشتر در پاها و پاها دیده می شوند، زیرا خونی که به قلب برمی گردد مسیرهای دورتری دارد.

پزشکان اغلب جوراب های فشاری را برای بهبود گردش خون، جلوگیری از بدتر شدن رگ های واریسی و کاهش درد یا ناراحتی توصیه می کنند.

در اینجا، ما به شواهدی نگاه می‌کنیم که از استفاده از این جوراب‌ها و همچنین خطرات مرتبط با آن حمایت می‌کنند. ما همچنین در مورد چگونگی انتخاب اندازه و شکل مناسب صحبت می کنیم.

جوراب های فشرده چگونه کار می کنند؟ جوراب های فشاری ممکن است به بهبود گردش خون و درمان علائم واریس کمک کنند.

جوراب های فشرده به طور سنتی برای بهبود گردش خون استفاده می شود، به گفته نویسندگان کتاب اسکلروتراپی: درمان وریدهای واریسی و تلانژکتاتیک پا، سربازان رومی اغلب پاهای خود را در تسمه های چرمی می پیچند تا گردش خون را در طول راهپیمایی های طولانی بهبود بخشند.

جوراب‌های فشرده مدرن پیچیده‌تر هستند و برای ایجاد فشار ثابت در پاها طراحی شده‌اند و به جریان برگشت خون به سمت قلب کمک می‌کنند.

جوراب‌های ساق بلند معمولاً فشار بیشتری را در نزدیکی مچ پا و پا وارد می‌کنند و فشار بیشتری ایجاد می‌کنند که جریان خون را افزایش می‌دهد.

مطالعات نشان می دهد که جوراب های فشاری می توانند برخی از علائم رگ های واریسی را بهبود بخشند، اما شواهد کمی از این ایده پشتیبانی می کند که جوراب به تنهایی آنها را از بین می برد. انواع مختلف جوراب‌ها فشارهای متفاوتی را اعمال می‌کنند.