خرید انواع حنا گیاهی درجه یک

خرید انواع حنا گیاهی درجه یک

یک همه ما از این گیاه سنتی آشناییت داریم و یادمونه که قدیما مخصوصا مادربزگ ها استفاده می کردند.

حال می خواهیم در مورد تاریخچه و خواص بیشتر این گیاه گفتگو کنیم .

حنا در مناطق گرم و خشک رشد مثل شهرهای یزد ، اهواز ، کرمان ، بم ، نرماشیر ، چابهار ، بوشهر و بندرعباس می کند .

حنا گیاهی سنتی درختچه ای با ارتفاع حداکثر 7 متری می باشد . که درختچه ای جوان بدون خار و درختچه های پیر و مسن دارای خار هستند و با گل های سفید یا صورتی با دانه های صورتی می باشد ، همه ی قسمت های این گیاه قابل استفاده می باشد ولی بیشترین استفاده از قسمت برگ این گیاه می باشد که آن را له کرده و به صورت پودر در می آورند که با ترکیب آن با آب به رنگ قهوه ای و قرمز تیره در می آید .

انواع حنا : حنا سفید یا بی رنگ ، قهوه ای ، مشکی

که حنا سفید برای تقویت پوست مفید است.

از دیگر خاصیت های این گیاه شگفت انگیز می توان گفت که برای درمان بی خوابی ، کاهش فشارخون ، ضد پیری ، تب بر، ضدالتهاب ، تسکین دهنده درد ، سم زدایی ، تنظیم فشار خون استفاده می شود . و جالب اینجاست که این گیاه را می توان بطور خوراکی در اسهال خونی ، زخم های روده ای و معده ای و ادرار آور استفاده می شود . و همچنین ضد اگزما ، بیماری قارچی پوست ، درمان بیماری پوستی واگیری که از سارکوبیتس اسکوبیل می باشد و درمان زخم های هستش .

از کاربردهای حنا برای رنگ کردن و تقویت مو ، تقویت ناخن و هنر طراحی رو بدن مثل خالکوبی موقت استفاده می شود .

خرید انواع حنا گیاهی درجه یک

رشد مجدد مو با حنا

رشد مجدد مو با حنا حنا معجزه گر موها

محصولات زیادی از حنا به عنوان مراقبت و محافظت از مو در جهان ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد .

برای دوستانی که دچار کچلی یا ریزش مو هستند و یا می خواهند مونای زیبا و پرپشت داشته باشند از ترکیب حنا با آب همراه با نخود و تخم مرغ و قهوه و … استفاده کرد .

حنا اگر به صورت مرتب روی موها گذاشته شود ریشه موها راتقویت و قوی و پرپشت می کند و همچنین برای درمان شوره سر ، ریزش مو ، موخوره و درخشندگی و جلوه موها استفاده می شود و آبرسان خیلی خوبی برای موها می باشد .

حنا موه را نرم می کند و رشد مو را افزایش می دهد و مو را ترمیم و تقویت می کند و خاصیت ضد میکروبی دارد و به خنک شدن پوست سر کمک می کند .

بهترین مرکز عرضه حنا گیاهی درجه یک

بهترین مرکز عرضه حنا گیاهی درجه یک حنا رو از کجا تهیه کرد؟

بله از هرجایی که نمیشه اطمینان کردو این محصول رو خرید برا همین می توانید از عطاری ها و یا فروشگاه های معتبر شهرتون خریداری کنید و همچنین میشه از سایت های اینترنتی مورد اعتماد و اطمینان و معتبر خرید کرد .