خرید عمده حنا مشکی تازه

همانطور که می دانید حنا گیاهی رایج و پرطرفدار در منطقه خاورمیانه و کشورهای آسیای شرقی است که اغلب برای تقویت مو سر مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای انواع مختلفی است که محبوب ترین آنها حنا مشکی می باشد. لازم به ذکر است بدانید که این محصول با طبع سرد و خشکی که دارد دارای خواص و کاربردهای بسیاری از سلامت پوست و مو گرفته تا درمان و زیبایی را شامل می شود که در ادامه این مطلب اشاره مختصری به آنها شده است.

در حال حاضر خرید حنا مشکی تازه به صورت عمده در بازارهای داخلی در حال انجام است که از کیفیت و قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه برخوردار بوده و توانسته مشتریان بسیاری را جذب نماید.

اغلب با خرید عمده این محصول قیمتش به مراتب نسبت به نوع جزئی آن ارزان تر بوده که خود منجر به افزایش حجم عرضه و تقاضا برای آن شده است و سود بسیاری نصیب هم خریدار و هم فروشنده می‌کند.

خرید عمده حنا مشکی تازه

آشنایی با کاربرد حنا مشکی

آشنایی با کاربرد حنا مشکی

یکی از کاربردهای حنای مشکی تازه برای رنگ کردن موها می‌باشد. از آنجایی که رنگ کردن موها با رنگ های شیمیایی عوارض و حساسیت های آلرژیک مانند خارش و قرمز شدن پوست سر اطراف چشم و بینی دارد استفاده از حنای مشکی مطلوب تر است.

حنا مشکی موجب تقویت و درخشندگی موهای شما می‌شود و علاوه بر بخشیدن یک رنگ طبیعی به آنها موی سالم و خوش حالت را برای شما به ارمغان می آورد. حنای مشکی با درمان کوتیکول های مو باعث بهبود سلامت ریشه مو شده و به درمان ریزش مو کمک بسزایی می کند. همچنین با تنظیم ph پوست سر که منشا بسیاری از مشکلات پوستی مانند شوره و خشکی و همچنین ریزش موی زودرس است باعث شادابی بیشتر مو می شود.

علاوه بر این کاربردها از حنای مشکی می‌توان برای تسکین درد ناشی از بیماری های آرتروز و آرتریت، درمان بیماریهای پوستی نظیر اگزما و انواع جوش ها، خنک کردن کف دست و پا، کمک به بهبود زخم، کاهش تب، درمان سردرد و تاتو موقت نیز استفاده کرد.

المان تأثیرگذار بر قیمت حنا مشکی تازه

المان تأثیرگذار بر قیمت حنا مشکی تازه

از عوامل تاثیرگذار بر قیمت حنای مشکی می توان به کیفیت حنا، نوع و وزن بسته بندی، هزینه های تولید، نوسانات ارزی در کشور، هزینه حامل های انرژی، نیروی انسانی، حمل و نقل، انبارداری، نحوه عرضه و تقاضا و غیره اشاره کرد.

بدیهی است که هر چه حنا مشکی تازه تر و با کیفیت تر باشد، قیمت آن نیز به همان نسبت بالاتر است. همچنین اگر حنا به صورت فله ای تهیه شود در مقایسه با حنا مشکی بسته بندی شده از قیمت پایین تری برخوردار است.

شما می‌توانید برای تهیه حنا مشکی درجه یک با نازلترین قیمت و با بهترین کیفیت ممکن به صورت عمده از طریق سایت اینترنتی حاضر اقدام کنید تا بدون کوچکترین زحمت، صرف زمان و هزینه آن را در محل تعیین شده از سوی خود در اسرع وقت تحویل بگیرید که یقیناً بسیار ارزان‌تر از نوع خرید حضوری آن تمام می‌شود و رضایتمندی شما را به دنبال خواهد داشت.