خرید عمده حنا هندی بی رنگ

حنا هندی بی رنگ یکی از پر فروش و پر طرفدار ترین حنا ها می باشد که شرایط برای خرید عمده شان فراهم می آید. این حنا در بین خانم ها بسیار جا افتاده است چرا که هم برای مو سو و همین طور برای تاتو روی بدن استفاده می شود. حنا در اصل از یک نوع گیاه به دست می آید که به جز حنا از برگ های ان جهت درمان برخی بیماری ها استفاده می شود. این محصول در خاورمیانه و کشور ها در آسیای شرقی نیز خواهان زیادی دارد.

خرید عمده حنا هندی بی رنگ

فواید گذاشتن حنا روی کف پا

فواید گذاشتن حنا روی کف پا حنا وقتی برای رنگ کردن مو استفاده می شود، چند کار را با هم به انجام می رساند. اول این که در حین مالیدن به سر، باعث تقویت مو، پوسن سر و حتی سفیدی مو را می پوشاند. این حنا خالص می تواند با ورود به فولیکول مو، از ریزش و موخوره آن جلوگیری کند و مو را ضخیم و سر زنده نگه می دارد. هر فرد ی که حنا استفده می کند، مداومت در این کار باعث تقویت و رشد سالم مو و حتی پوست می شود. حنا، موادی است که اگر در معرز آفتاب قرار گیرد، از قدرت گیاه کم م شود، پس باید در مکانی سرد و تاریک قرار داشته باشد.

توجه کنید که رون یا تیره شدن مو بعد رنگ کردن با حنا، بسته به مویی دارد که قبل از رنگ بوده است، که بعد از مدت زمان تقریبا یک ساعت باید موها را با آب ولرم شست. البته حنا در کل رنگی در تناژ قرمز به خود دارد. همیشه مواظب باشید که حنا هندی تازه را تهیه کنید تا مو و یا پوست شما آسیب نبیند. از دیگر مزیت های این محصول این است که می توان با آن ماسک نیز درست کرد، که با چای سیاه این ماسک ساخته می شود.

نکته ای که در مورد حنا هست، اینه که استفاده از حنای خالص برای مو، باعث رنگی صورتی و یا نارجی می شود،بهتر است که حنا طبیعی را به کار ببرید. حتما فراموش نکنید که اگر برای اولین بار میخواهید حنا استفاده کنید، روی قسمت نازک بدن تست انجام دهید.

شرکت فروش انواع حنا هندی بی رنگ

شرکت فروش انواع حنا هندی بی رنگ حنا، در انواع مختلفی وجود دارد، از قبیل: حنا سیاه،حنا قرمز و حنا هندب بی رنگ، که ما مزیت ها و ضرر های آن را بیان کردیم، حال با آگاهی کامل از این محصول چند کاره، می توانید با مراجعه به فروشگاه های مخصوص و مجهز، محصولتان را خریداری کنید، ویا با یک خریدی اینترنتی از هر گونه هزینه های اضافی، جلوگیری کنید و بدون تلف کردن وقت خریدی آسان و با صرفه را انجام دهید.