دامن بچه گانه دخترانه ای که متناسب با سن بچه تغییر سایز می داد

نمی توان از نوزاد یا کودک خردسال انتظار داشت که در کار پوشیدن دامن بچه گانه دخترانه بسیار همکاری کند.

خیلی ها خیلی بیشتر به درآوردن لباس ها علاقه دارند تا پوشیدن آن ها! برخی همکاری خواهند کرد و از پوشیدن لباس لذت می برند در حالی که برخی دیگر چالش بزرگتری خواهند بود.

میزان رشد جسمانی و هماهنگی در کودکان متفاوت است، تقریباً برای همه کودکان، در سالهای اولیه سریع است. در سال اول، یک کودک به طور متوسط 12 تا 14 پوند اضافه می کند و 10 اینچ رشد می کند.

به دلیل این نرخ رشد سریع، لباس ها باید با در نظر گرفتن استفاده «کوتاه مدت» انتخاب شوند. اقلام کمی مورد نیاز است به خصوص اگر ماشین لباسشویی و خشک کن برای استفاده روزانه در دسترس باشد .

اما باید از پارچه با کیفیت و ساختار بادوام برخوردار باشند. به ندرت عملی است که تعداد زیادی از کالاهای کوچکتر از اندازه 12 تا 18 ماهه را خریداری کنید. اندازه های کوچکتر به سرعت از بین می روند.

دامن

علاقه کودکان به لباس با رشد هماهنگی و بدن آنها تغییر می کند. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد:

هنگام لباس پوشیدن دست ها و پاها را دراز می کند.

جوراب و دستکش را در می آورد، زیپ را باز می کند، سعی می کند کفش بپوشد.

به بالا کشیدن یا پایین کشیدن شلوار کمک می کند، در صورت بازکردن کفش ها را در می آورد، به قرار دادن دست ها در آستین و پاها در شلوار کمک می کند.

می تواند با کمک خودش لباس بپوشد، اما در تشخیص جلو از عقب و راست از چپ مشکل دارد.

می‌تواند خودش را بپوشد، اگر با بست‌ها و کراوات‌های کوچک به او کمک شود، خودش را برهنه کند.

می تواند خودش لباس بپوشد و لباس بپوشد.

بچه های کوچک به ندرت دوست دارند لباس بپوشند، بنابراین لباس هایی را انتخاب کنید که پوشیدن و درآوردن آنها آسان باشد.

از لباس هایی که دارای چندین تکه هستند که باید در یک زمان روی هم قرار گیرند و وسایلی که تعداد زیادی دکمه، زیپ یا گیره دارند، خودداری کنید.

برای کاهش مشکلات زمان لباس پوشیدن، از لباس هایی که باید روی سر کشیده شوند خودداری کنید. یا، تاپ های پیراهن کشی را انتخاب کنید که روی شانه باز شوند تا لباس به سرعت لیز بخورد.

به یاد داشته باشید، دست‌ها و پاهای کودک مانند بزرگسالان هستند – فقط کوچک‌تر – بنابراین سعی نکنید با چرخاندن و کشیدن آنها به سمت‌های ناخوشایند، اندام‌های کودک را به منافذ لباس وارد کنید.