دفتر سیمی صد برگی که سخنگو بود

ثبت بهترین لحظات زندگی با دوربین عالی است، نوشتن آنها به عنوان یک داستان روی دفتر سیمی صد برگ حتی خاص تر است.

این بهترین همراه یک دانش آموز، یک دفتر ضروری و یک ابزار مسافرتی برای پیگیری برنامه های سفر آنهاست. فقط به آن محدود نمی شود.

وقتی به نوت‌بوک‌ها فکر می‌کنیم، نوت‌بوک‌های مارپیچی مخصوصاً برای مجموعه‌ای از چیزها مفید است. آیا می خواهید ایده های یک انیمیشن را یادداشت کنید؟

نکات برجسته ارائه فردا را فراموش کنید؟ آیا در راه رفتن به مدرسه نیاز به اصلاح فرمول های ریاضی دارید؟ یک نوت بوک مارپیچ می تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند.

بهترین نوت بوک های مارپیچ در انواع مختلفی عرضه می شوند. اگر به این فکر می کنید که «فقط یکی را از فروشگاه بعدی می گیرم»، این احتمال وجود دارد که با نیازهای شما مطابقت نداشته باشد.

برای هر هدفی یکی وجود دارد. برخی در یادداشت برداری بهتر هستند، برخی در هنگام مسافرت بهتر هستند، برخی برای طرح ها عالی هستند.

بر خلاف سایرین، نوت بوک های مارپیچ مزایای زیادی دارند. احتمالاً با بیشتر مزایا آشنا هستید. در زیر برخی از قانع‌کننده‌ترین مزایا را مورد بحث قرار می‌دهیم. احتمالاً یک یا دو کاربرد جدید از لیست پیدا خواهید کرد.

هر زمان که یک نوت بوک را باز می کنید، دوست دارید که یک نمای کامل از صفحه داشته باشید. نوت‌بوک‌های مارپیچ دقیقاً همین را به شما ارائه می‌دهند. صفحات را می توان به طور کامل برگرداند و روی میز قرار گیرد، بنابراین متن روی لبه های صحافی دفن نمی شود.

همچنین فضای زیادی روی میز شما اشغال نمی کند. از آنجایی که می توانید آن ها را روی خود تا کنید، فضای زیادی برای چیزهای دیگر روی میز خود خواهید داشت.

بر خلاف سایرین، یک نوت بوک مارپیچ هیچ کشش مارپیچی در آنها وجود ندارد. صفحات را می توان بدون هیچ گونه مقاومتی چرخاند و باعث می شود صفحات در جای خود باقی بمانند.

می‌توانید آن‌ها را صاف روی میز یا هر سطح خطی بدون نیاز به پایین نگه داشتن صفحات قرار دهید. این به دستیابی به یکنواختی در نوشتن کمک می کند زیرا مجبور نیستید با سطح ناهموار سر و کار داشته باشید.