شرکت بازرگانی حنا هندی سبز

پودر حنا هندی اصل یکی از رنگ دهنده های طبیعی مو می باشد که علاوه براینکه مو را زیبا می کند خواص دارویی و درمانی بسیاری دارد. پودر حنا هندی محصول کشور هند می باشد که هندی ها از آن به عنوان اصلی ترین رنگ دهنده مو استفاده می کنند که سبب تقویت ریشه و پیاز مو می شود. ما دراین مجموعه حنا هندی سبز اصل را به مشتریان خود ارائه می دهیم. در ادامه ما شما را با کاربرد های پودر حنا هندی اصل آشنا می کنیم.

شرکت بازرگانی حنا هندی سبز

راهنمای خرید انواع حنا هندی

راهنمای خرید انواع حنا هندی

حنا هندی به خاطر داشتن خواص زیادی که دارد کاربرد های فراوانی دارد. در بیشتر مواقع از حنا هندی برای رنگ کردن مو استفاده می کنند. حنا هندی خاصیت نرم کنندگی دارد و موها را نرم و درخشان می کند. از طرفی تمام التهابات پوست سر را رفع می کند و تسکین دهنده سردرد می باشد.

از دیگر کاربردهای حنا هندی می توان به این اشاره کرد که حنا بخاطر رنگ دهی بالایی که دارد برای طرح زدن روی بدن تان و یا تاتو موقت مفید می باشد چون ممکن است پس از مدتی از نقش و نگار تاتو زده شده خسته شده باشید و دنبال طرح دیگری باشید که در این صورت حنا هندی بهترین گزینه برای خال کوبی است.

استفاده از حنا پودر شده خالص برای رنگ کردن ناخن هم مفید است چون دارای خواصی است که به استحکام و رشد ناخن ها کمک می کند. حنا هندی دارای ویژگی هایی است که به جوان سازی پوست کمک می کند در واقع از بین برنده سلول های مرده پوست و سلول های تازه را جایگزین آن ها می کند.

برای این کار حنا هندی را با موادی که برای پوست مفید هستند، ترکیب می کنند و ماسک تولید شده را روی صورت می گذارند. استفاده حنا هندی تازه اصل هیچ گونه ضرر و خطری برای پوست و مو ایجاد نمی کند بلکه استفاده از حنای تقلبی ممکن است خطرات و التهابات پوستی را تحریک و خارش پوست را به وجود آورد.

فروش ویژه حنا هندی سبز

فروش ویژه حنا هندی سبز

در صادرات حنا باید توجه داشت که کاملاً طبیعی است و آلودگی، خار، آوار و ماسه ندارد، زیرا کیفیت آن را کاهش می دهد و صادرات حنا را کاهش می دهد. شرکت هایی که حنا صادر می کنند باید رزومه و شهرت خوبی داشته باشند. همچنین باید نظارت دقیق بر صادرات صورت گیرد تا اطمینان حاصل شود که محصول از بالاترین کیفیت برخوردار است. در صادرات باید تبلیغات مناسب انجام شود. برای جلب رضایت و اعتماد مشتری، تبلیغات نباید اغراق آمیز و خلاقانه باشد.

در صادرات حنا بسته بندی با توجه به نیاز خریداران انجام می شود. بسته بندی باید به گونه ای باشد که حنا به درستی ذخیره شده و حمل و نقل آن آسان باشد. امروزه انواع مختلف حنا به کشورهای عراق، امارات، ترکیه، فرانسه، چین، کانادا و … صادر می شود که با سرمایه گذاری و توجه بیشتر می توان این ماده ارزشمند را بیشتر صادر کرد. همچنین با توجه بیشتر می توانید افراد بیشتری را وارد این شغل کرده و از این طریق درآمد عالی کسب کنید.