شرکت توزیع پودر حنای سبز تازه

پودر حنای سبز تازه، ماده ای با خاصیت های درمانی و دارویی زیاد می‌باشد. کشور ایران یکی از بزرگترین توزیع کنندگان و تولید کنندگان پودر حنا خالص در دنیا می‌باشد.

 

شرکت های توزیع کننده ایرانی، این محصول را با داشتن بیشترین کیفیت و مرغوبیت پس از فرآوری، در بسته های گوناگون و متنوع زیادی آماده و به سراسر جهان ارائه می‌نمایند.

 

شرکت توزیع پودر حنای سبز تازه

مشخصات پودر حنا سبز

پودر حنا سبز، یکی از مواد طبیعی بوده که از دوران قدیم تا به امروز برای موارد مختلف زیادی مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین دارای فایده های زیادی برای پوست و مو می‌باشد. از این رو، از این ماده کاملا طبیعی و گیاهی برای انواع پوست و مو می‌توان بهره برد.

 

حنا طبیعی سبز، دارای مشخصه هایی است که ما در اینجا شما را به طور مختصر و مفید با آنها آشنا می‌کنیم:  یکی از مهمترین ویژگی های پودر حنا سبز، خاصیت آبرسانی آن می‌باشد. این محصول یک داروی عالی و کاملا موثر برای درمان موهای خشک و آسیب دیده به حساب می‌آید. چرا که پودر حنا با کنترل کردن چربی پوست سر، سبب تعدیل، براقی و ابریشمی شدن موها می‌شود.

 

یکی دیگر از  ویژگی های پودر حنا سبز، می‌توان گفت که به دلیل ترکیب های مفیدی که داشته، یک تقویت کننده عالی برای موهای سر می‌باشد.همچنین  یک پاک کننده مناسب برای انواع پوست بوده و یک داروی عالی برای حفظ سلامت پوست و موها می‌باشد.

 

بیشتر بخوانید: حنای پوست

 

مشخصات پودر حنا سبز

بررسی دقیق تر قیمت پودر حنای سبز تازه

حنا از زمان های خیلی دور توسط انسان ها مورد استفاده قرار گرفته است. این محصول در عطاری ها و همین طور غرفه های مخصوص، در سایت ها و شبکه های اینترنتی و همچنین فروشگاه های مجازی به صورت بسته بندی و فله و یا کیلویی در اختیار خریداران قرار داده می‌شود. قیمت این محصول بسته به نوع نیاز متقاضی و حجم خریداری شده توسط او بستگی دارد.

 

یکی از مهمترین عواملی که بر روی قیمت این محصول تاثیر گذار بوده، اصل و طبیعی بودن آن است.  چرا که اگر دارای نشان استاندارد و تاییدیه از سوی وزارت بهداشت نباشد، ممکن است مواد شیمیایی با آن ترکیب شده باشد و برای استفاده مناسب نباشد. نوع بسته بندی نیز، بر روی قیمت پودر حنای سبز بی تاثیر نیست.

 

پودر حنای سبز، در بسته های متفاوت زیادی در بازار وجود دارد که همین امر نیز باعث به وجود آمدن اختلاف هایی در قیمت آن شده است. به طور مثال قیمت بسته بندی سلفونی با بسته بندی کیسه ای و نایلونی فرق دارد.

 

بیشتر بخوانید: حنا درجه یک

 

بررسی دقیق تر قیمت پودر حنای سبز تازه