شرکت توزیع پودر حنا مشکی

حنا دارای انواع مختلفی است که محبوبترین آن پودر حنا مشکی می باشد که اغلب برای موی سراستفاده می شود این محصول دارای طبع خشک می باشد و کاربردهای زیادی برای سلامت پوست گرفته تا درمان و زیبایی را شامل می شود .

خرید حنا مشکی تازه در بازارهای داخلی به صورت عمده انجام می گیرد و از قیمت مناسب و کیفیت بالایی بر خوردار است این محصول مثل دیگر محصولات خرید به صورت عمده به صرفه تر است .

شرکت توزیع پودر حنا مشکی

حنا مشکی چه کاربردهایی دارد؟

حنا مشکی چه کاربردهایی دارد؟ همانطور که می دانید حناگیاهی پرطرفدار در خاورمیانه و آسیای شرقی می باشد حنا مشکی دارای کاربرد های از نظیر رنگ کردن موی سر می باشد از آنجایی که که می دانید رنگ های شیمیایی دارای عوارضی می باشد پس برای رنگ کردن موی سر بهتر است از حنا مشکی استفاده شود .

حنا باغث درخشندگی مو می شود از کاربرد های حنا می توان :1-رنگ کردن مو سر با حنا موها خوش حالت شده و همچنین جلوگیری می کند از ریزش موی سر ، باعث برطرف شدن شوره وخارش سر می شود ، همچنین از سفید شدن مو ها نیز جلوگیری می کند .

2- برای برطرف کردن درد های ناشی از آرتروز و درمان بیمای های پوستی مثل اگزما و درمان انواع جوش ها می شود.

3- برای خنک کردن کف پا و کمک به بهبود زخم و ترک پا می کند، باعث کاهش تب و درمان درد سر می شود.

4- می توان از آن برای رنگ کردن ناخن ها به جای لاک مشکی استفاده کرد .

5– برای نقشه اندازی برای دست و پا در شب هی عروسی در بعضی از مکان ها خود مراسم حنا بندان دارند و با حنا دلخواه داماد و عروس دست و پای آن ها را نقشه و نگار می کنند .

حنا تتو نزدیکترین حالت را به تتوی واقعی دارد با این تفاوت بعد از دو سه هفته ای این تتو کم رنگ شده و به مرور زمان از بین می رود از حناسیاه برای تتو ابرو نیز استفاده می کنند .

فروش بهترین انواع پودر حنا مشکی

فروش بهترین انواع پودر حنا مشکی عواملی که بر قیمت حنا تاثیر می گذارد بسته بندی آن و وزن بسته ها و نحوه ی عرضه آن می باشد پودر حنا درجه یک را می توان به صورت عمده از طریق سایت های معتبر اینترنتی بدون کوچکترین زحمت و صرفه جویی در وقت سفارش داد سفارش این محصول نیز به صورت عمده به صرفه تر و مناسب تر می باشد و خرید به صورت اینترنتی چون در آن واسطه نقش ندارد از خرید به صورت حضوری به صرفه تر است .

از ،زمان های دور در شهر یزد حنا ساب بوده و مردم حنای مورد نیاز خود را از این شهر تهیه می کردند ولی امروزه حنا سنتی یزد را می توان در تمام شهرهای ایران خریداری کرد هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری همچنین می توان آن را از عطاری های هر شهر تهیه کرد .