شرکت تولیدی حنا باکیفیت ایرانی

شرکت تولیدی حنا باکیفیت ایرانی عرضه کننده این محصول به سراسر کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم می باشد. این محصول از خواص درمانی بالایی برخوردار است و توصیه به استفاده از آن در موارد زیادی می شود. فواید حنا برای پوست و مو زبانزد عام و خاص است.

اگر شما مایل به آشنایی بیشتر با انواع حنا در ایران هستید و یا می خواهید این محصول با کیفیت را سفارش دهید لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشد.

شرکت تولیدی حنا باکیفیت ایرانی

شناخت بیشتر انواع حنا در ایران

شناخت بیشتر انواع حنا در ایران حنا دارای انواع مختلفی است. انواع حنا عبارت است از:

  • حنای سفید: از این حنا برای تقویت پوست و مو مورد استفاده قرار می دهند. افرادی که نمی خواهند پوست یا موی آن ها رنگ حنایی بگیرد و می خواهند از خواص این محصول بهره ببرند از این حنا استفاده می کنند. یکی از مهم ترین خواص این محصول خاصیت ضد پیری آن است که مربوط به آنتی اکسیدان های موجود در آن است.
  • حنای قهوه ای: این حنا دارای اثر رنگ دهی بالایی است و برای رنگ کردن مو ها، طراحی روی دست و پا مورد استفاده قرار می گیرد. ماندگاری رنگ این حنا نسبت به سایرین بیشتر است‌.
  • حنای مشکی: این حنا یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین انواع حنا برای رنگ کردن مو ها و یا طراحی روی بدن است. رنگ موی حاصل از این حنا بسیار طبیعی و موها را براق و زیبا می کند. این محصول علاوه بر اینکه به مو ها آسیب نمی زند خواص بی نظیری در تقویت ریشه مو و افزایش رشد مو ها دارد.

قیمت نهایی حنا باکیفیت اصل

قیمت نهایی حنا باکیفیت اصل همان طور که دکر شد حنا دارای خواص متعددی است و در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود.

قیمت حنا بستگی به کیفیت و نوع حنا دارد. هر چه حنا رنگ دهی بهتر و سریع تری داشته باشد از قیمت بالاتری برخوردار است.

اگر شما قصد خرید این محصول را دارید پیشنهاد ما به شما خرید عمده آن است چرا که علاوه بر خرید یک محصول درجه یک و با کیفیت، از تخفیف ویژه خرید عمده بهره مند می شوید.

چنانچه مایل به خرید انواع حنا ایرانی هستید و یا می خواهید از قیمت آن مطلع شوید اما فرصت رفتن به بازار را ندارید و یا از مراکز فروش فاصله دارید می توانید به صورت آنلاین و از طریق همین سایت که سایت رسمی فروش انواع حنا است اقدام کنید.

در صورت ثبت سفارش مشاوران فروش با شما ارتباط برقرار کرده و پس از پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده سفارش شما را درب منزل ارسال می کنند.