شرکت صادراتی پودر حنا سبز

حنا یکی از انواع هدیه های طبیعت و برگ درختچه ای به همین نام است که از برگ های بیضی شکل و نوک تیز آن پس از خشک کردن و آسیاب نمودن برای تهیه پودر حنا سبز استفاده می شود که دارای مصارف متعدد برای رنگ مو، تقویت پوست و کاربرد پزشکی است و توسط شرکت صادراتی آن در بسته بندی های مناسب با قیمت عالی و کیفیت تضمینی به خریداران این محصول در خارج کشور ارائه می شود و خریداران داخلی نیز می توانند نیاز خود به این پودر را از این شرکت تامین کنند.

شرکت صادراتی پودر حنا سبز

درباره ترکیبات حنا چه می دانید؟

درباره ترکیبات حنا چه می دانید؟ برگ حنا به عنوان یک ترکیب گیاهی رنگی دارای انواع مختلف ترکیبات است که باعث می ‌شوند حنا خواص درمانی و آرایشی متعددی باشد از جمله این ترکیبات می‌توان به فلاونوئید، کوئینون، پنتوزان، صمغ و تانن اشاره کرد همچنین ترکیباتی همچون ۲ هیدروکسی ۴-۱ نفتاکینون در حنا به مقدار زیادی وجود دارند که در واقع ماده اصلی سازنده رنگ در این گیاه می باشند و حدود یک درصد وزن کل وزن خشک برگ حنا را به خود اختصاص داده است.

حنا تقویت کننده مو همچنین ترکیبات دیگری از قبیل موسیلاژ و مانیتول وجود دارد که نقش رنگ دهنده را ایفا می کنند همچنین گلیکوزیدهای فنولی متعددی همچون گزانتین و کومارین به همراه بتاسیتوسترول از ترکیبات حنا محسوب می شوند.

در این محصول حدود ۵ تا ۱۰ درصد وجود دارد که طعم تلخ در این برگ به علت وجود آن است همچنین رزین و اسید گالیک به همراه سیتوسترول در برگ حنا وجود دارند علاوه بر این از ترکیباتی که باعث می شوند پودر حنا با آب باعث تولید خمیر نماید موسیلاژ است.

بهترین پخش کنندگان پودر حنا سبز

بهترین پخش کنندگان پودر حنا سبز پخش انواع حنا سبز به صورت پودری توسط بهترین پخش کنندگان آن می ‌باشد و کسانی که به صورت عمده به این حنا برای کاربردهای مختلف و صادرات نیاز دارند می ‌توانند در ارتباط مستقیم با این پخش کنندگان نسبت به سفارش این محصول اقدام کنند.

در این وب سایت ضمن آشنایی با این پخش ‌کنندگان می ‌توان انواع پودر حنا سبز ارائه شده توسط آنها را از نظر مشخصات بررسی نمود و قیمت روز هر یک از آنها را جویا شود و در نهایت بر اساس نیاز و درخواست مشتریان نسبت به سفارش محصول مورد نظر از آنها اقدام کرد.

ارتباط با این پخش ‌کنندگان علاوه بر سایت مذکور از طریق شبکه‌های اجتماعی رایج در کشور نیز امکان پذیر است و خریداران می ‌توانند از طریق انواع این شبکه ها ارتباط آنلاین خود را با آنها برقرار کنند و نسبت به استعلام قیمت و سفارش این پودر اقدام نمایند.