شرکت پخش حنا سیاه طبیعی

حنا گیاهی است که ازخواص دارویی بسیاری برخوردار می‌باشد. این گیاه یک گیاه قدیمی محسوب می‌شود. همچنین اغلب کاربرد آن برای رنگ کردن مو، رنگ کردن انواع پارچه های ابریشمی و در برخی موارد تاتو بدن استفاده می‌شود.

 

حنا سیاه طبیعی به دلیل مواد معدنی که دارد، به عنوان یک گیاه دارویی برای پوست و مو محسوب می‌شود.

 

شرکت پخش حنا سیاه طبیعی

نکاتی خواندنی درباره حنا سیاه

امروزه رنگ کردن مو یه کار متداول در بین اکثر افراد، به ویژه خانم‌ها می‌باشد. رنگ کردن مو با رنگ‌های شیمیایی و مصنوعی می‌تواند عوارضی را به‌همراه داشته باشد.

 

عوارض رنگ کردن مو با رنگ های شیمیایی:

از جمله این عوارض، قرمزی پوست، التهاب و واکنش‌ های بدن به مواد شیمیایی است. اما استفاده از حنای طبیعی خالص می‌تواند این معضل را از بین ببرد. چرا که حنای سیاه طبیعی با املاح و مواد مفیدی که در خود دارد، از این عوارض جلوگیری می‌کند. همچنین باعث جلوگیری از ریزش مو نیز می‌شود. ضمنا باعث لطافت و نرمی موها نیز می‌شود.

 

حنا پودری مرغوب و باکیفیت، همچنین باعث تقویت پوست نیز می‌شود. به‌ طوری‌که از دوران قدیم از حنای خالص به‌ عنوان جلوگیری از التهابات پوستی، رفع اگزما، از بین بردن قارچ‌ های پوستی و همچنین از بین بردن جای جوش‌ های چرکی استفاده می‌شد.

 

حنا علاوه بر مصرف دارویی، به‌ صورت خوراکی نیز مصرف می‌شود. از برگ حنا برای بیماری های معده، کبد، رحم و هم چنین به‌ عنوان تسکین‌ دهنده درد نیز استفاده می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: حنا سبز تازه

 

نکاتی خواندنی درباره حنا سیاه

 

علت صادرات انواع حنا سیاه طبیعی

یکی از دلایل صادارات محصول، به خصوص مواد آرایشی، بهداشتی، دارویی به تمام نقاط دنیا، بدون شک کیفیت محصول می‌باشد. حنا خالص و باکیفیت نیز از این امر مستثنی نمی‌باشد.

 

این مرکز تنها هدفش ارائه بهترین حنا سیاه طبیعی با کیفیت برابر با بهترین برندهای دنیا می‌باشد. به طوری که این مرکز یکی از تولیدکنندگان وعرضه کنندگان حنای خالص در سطح کشور و یکی از صادر کنندگان نمونه حنا به کشور های خاورمیانه است.

 

میزان تولید مواد ارایشی و بهداشتی ایران، از نیاز بازار داخلی اش بیشتر می‌باشد. از این رو همین امر سبب شده که کشور ایران در چند سال اخیر در حوزه ی صادرات مواد دارویی بهداشتی و گیاهان دارویی به دیگر کشورها، به خصوص کشورهای همسایه نقش بسزایی داشته باشد. به همین جهت تولید وعرضه این گیاه پرفایده و فراوری آن بصورت کیفیت بالا، که با عنوان حنای سیاه خالص شناخته می‌شود، می‌تواند با صادرات آن کمک شایانی به اقتصاد کشور انجام دهد.

بیشتر بخوانید: حنا سیاه 

 

علت صادرات انواع حنا سیاه طبیعی