شوینده صورت سینره پوست چرب یکی از محصولات مهم در سال 2022 اعلام شده است

پاکسازی بیش از حد و لایه برداری بیش از حد دست به دست هم می دهند خانم مسترسون گفت، مراقب پاک کننده های مملو از اسید باشید.

افزودن تمام این اسیدها کاملاً حیله‌ای است، زیرا شوینده صورت سینره پوست چرب یک محصول شست‌وشو است و مثلاً می‌خواهید اسید گلیکولیک شما این شانس را داشته باشد که به آن نفوذ کند.»

دکتر استورم با اشاره به سوء استفاده از لایه بردارها، رویکرد محافظه کارانه تری اتخاذ می کند.

 او گفت که شما باید فقط یک یا دو بار در هفته بدون توجه به فرم لایه برداری کنید.

با این حال، با استفاده از اسیدهای لایه بردار (گلیکولیک، لاکتیک، سالیسیلیک و غیره) که اکنون در فرمولاسیون های بسیار زیادی وجود دارد، می توانید به راحتی بدون نیاز به لایه برداری بیش از حد لایه برداری کنید.

او گفت: «اگر به رژیم‌های زیبایی K-beauty یا فرانسوی نگاه کنید، متوجه می‌شوید که لایه‌برداری تنها یک مرحله است.

اعتقاد بر این است که اگر به پوست خود هر آنچه را که برای عملکرد بهینه نیاز دارد بدهید، نیازی به کمک به لایه برداری پوست خود نخواهید داشت.

شوینده صورت

 حقیقت این است که پوست ما به طور طبیعی از طریق گردش سلولی برنامه ریزی شده لایه برداری می کند.

بسیاری از افرادی که پوست حساسی دارند ممکن است به سادگی در حال شستشوی بیش از حد باشند.

دکتر استورم گفت: “صنعت در تلاش است تا حد امکان بفروشد.”

او گفت که پاکسازی بیش از حد چربی های پوست را از بین می برد و عملکرد سد پوستی را از بین می برد که به نوبه خود اجازه ورود باکتری ها را می دهد و باعث ایجاد جوش، قرمزی، تحریک، نورودرماتیت و کاهش مقاومت طبیعی در برابر اشعه های UVA و UVB می شود.

برای پوست های معمولی انتخاب یک پاک کننده خاص در مقایسه با افراد مبتلا به اختلالات پوستی مانند درماتیت آتوپیک، آکنه ولگاریس، روزاسه، پیری نوری، درماتوز شغلی، خارش پری مقعد و پوست حساس اهمیت کمتری دارد.

 در تمام این موارد، یک ماده پاک کننده که می تواند همراه با درمان های موضعی استفاده شود و همچنین سازگار با شرایط پوستی باشد، باید توصیه شود.