شکلات طرح سیگار راهی برای درمان مرگ مغزی!

این مطالعه همچنین می خواست اثرات آن را بر افراد مبتلا به دیابت در نظر بگیرد.

در این هدف، کاهش خطر قلبی عروقی ناشی از مصرف شکلات طرح سیگار مشاهده نشد، اما در موارد مصرف زیاد شکلات نیز افزایشی در تعداد موارد مشاهده نشد.

بنابراین به نظر می‌رسد که داده‌ها نقش مطلوبی را که مصرف شکلات بازی می‌کند تایید می‌کند، حتی اگر لازم باشد برخی از محدودیت‌های این مطالعه ، مانند عدم تمایز بین انواع مختلف شکلات (سفید، شیری، تیره) در نظر گرفته شود.

پروفسور توضیح می دهد که دارای غلظت های بسیار متفاوتی از کاکائو هستند.

با این حال، این ارتباط برای مصرف 70٪ شکلات تلخ یافت می شود.

شکلات

تا جایی که به شکلات سفید مربوط می شود ، کاکائو در فرمولاسیون آن وجود ندارد و به همین دلیل مولکول های موثر بر سلامتی وجود ندارند.

شکلات شیری دارای محتوای کمتری از پلی فنول ها است و به نظر می رسد که برخی از مولکول های مواد غذایی این ترکیبات را جذب کرده و اثر محافظتی آنها را کاهش می دهند.

از این نظر، بررسی ترکیب چیزی که می‌خواهیم بخوریم، کاملاً توصیه می‌شود.» به‌ویژه تنقلات صنعتی ، بر پایه شکلات، دارای مقدار زیادی شکر هستند که اغلب اولین ماده تشکیل دهنده آن است (بنابراین مقدار بیشتری شکر وجود دارد).

در این مورد، این احتمال وجود دارد که اثرات منفی قندهای ساده که بیش از حد مصرف می شوند، بیشتر از اثرات مثبت مربوط به کاکائو باشد، که اغلب در مقادیر کم وجود دارد.

“بنابراین، بهتر است بر روی محصولاتی که کاکائو در آنها به خوبی نشان داده شده است، مانند شکلات تلخ حداقل 70٪ و بر روی آماده سازی های صنایع دستی که بهتر از کیفیت محصول محافظت می کنند.

کالری موجود تقریباً 500 کیلو کالری برای هر 100 گرم شکلات است.

پس باید خیلی مراقب میزان غذا خوردن خود باشید برای مصرف پراکنده توصیه می شود از 30 گرم بیشتر نشود. همچنین باید از اغراق پرهیز کنیم زیرا مطمئناً باعث کاهش وزن شما نمی شود.