صادرات انواع حنا مخصوص موی سر

با توجه به مرغوبیت بسیار بالایی که از سوی کارشناسان کنترل کیفیت برای انواع حنا موی سر بر شمرده شده است متقاضیان بی شماری در گوشه و کنار کشور مایل به استفاده از این محصول و بهره مندی از خواص بی شمار آن ها می باشند. لازم به ذکر است که این گرمی بازار منحصر به داخل کشور نبوده و افراد زیادی در خارج از کشور نیز متقاضی حنا درجه یک مو هستند که این امر موجب شده صادرات این محصول از رونق بسیاری برخوردار باشد.

صادرات انواع حنا مخصوص موی سر

حنا چه فایده ای برای مو دارد؟

حنا چه فایده ای برای مو دارد؟

حنا از جمله محصولات طبیعی است که دارای خواص بی نظیری برای پوست و مو بوده و از سوی پزشکان و متخصصان مختلف توصیه می شود که حداقل هر چند ماه یکبار این محصول طبیعی را روی مو های خود بگذارید و از فواید درمان کننده آن بهره مند گردید.

از جمله فوایدی که این محصول برای مو دارد به موارد زیر می توان اشاره نمود که هر یک به اختصار شرح داده می شوند:

  • جلوگیری از ریزش مو: حنا به عنوان یک محصول گیاهی بسیار کارآمد، حاوی مقادیر قابل توجهی کلسیم، پتاسیم، روی، آهن و مانند اینها می باشد که موجب تقویت ریشه مو شده و سلول های پوست سر را تقویت کرده و به این ترتیب از سستی پیاز وم جلوگیری کرده و مانع از ریزش مو می شود بنابراین می توان گفت که بارز ترین خاصیت حنا، تقویت مو می باشد.
  • درمان موخوره: حنا با اثر گذاری بر کوتیکول ساقه مو، بافت آسیب دیده ام را ترمیم مو شده و علاوه بر اینکه موجب نرمی و لطافت آن می شود موخوره را نیز نابود می سازد.
  • جلوگیری از بروز قارچ های پوستی سر: حنا ذاتا طعم تلخ و زننده ای دارد که خاصیت ضدعفونی کننده و آنتی باکتریال به حنا می بخشد از این رو استفاده مکرر از حنا از بروز بیماری های میکروبی، قارچی و ویروسی مربوط به سر و مو به نحو قابل توجهی پیشگیری می نماید.

بررسی بازار پخش حنا موی سر

بررسی بازار پخش حنا موی سر

با توجه به استقبال گسترده ای که از حنا موی سر شده و افراد زیادی مایل به استفاده از این محصول طبیعی می باشند بازار خرید و فروش این نوع حنا از رونق و گرمی بی نظیری برخوردار گردیده است.

لازم به ذکر است که این گرمی بازار منحصر به بازار داخلی نبوده و سالانه حجم گسترده ای از حنا از طریق مرز ها از کشور خارج شده و در اختیار متقاضیان خارجی این محصول قرار می گیرد.

حنا مو که به منظور صادرات تولید می شود در بسته بندی هایی بی نظیر تعبیه شده و نام و برند تجاری شرکت تولید کننده بزرگ و واضح روی آن ها درج شده است.