صادرات انواع وسمه اصل نیشابور

وسمه از گیاهان خودرو در ایران می باشد که در برخی از مناطق ایران رشد می کند و می توان از آن جهت تهیه وسمه رنگ مو استفاده کرد که می تواند به تنهایی یا در ترکیب با حنا برای رنگ کردن مو و ابرو مورد استفاده قرار بگیرد.

از انواع این محصول ایرانی می توان به وسمه نیشابور اصل اشاره کرد که محصولی صادراتی به شمار می آید و صادرات انواع وسمه می تواند به کشورهای همسایه به دلیل بالا بودن نرخ ارز سود مناسبی را برای خریداران به همراه داشته باشد.

صادرات انواع وسمه اصل نیشابور

مشخصات کلی وسمه نیشابور تازه

مشخصات کلی وسمه نیشابور تازه وسمه نیشابور تازه محصولی است که از گیاه وسمه مرغوب و کاملا سالم تولید شده است و حین جمع آوری و خشک کردن این گیاه هر گونه گیاه غیر از وسمه از آن حذف شده است و به این ترتیب درجه خلوص وسمه نیشابور بسیار بالا باشد.

از مشخصات کلی وسمه مذکور می توان به رنگ آبی تیره آن اشاره کرد که تا حدودی به سیاه تمایل دارد و به خوبی می تواند همه موهای سفید در سر و ابرو را به خوبی پوشش دهد یا در ترکیب با حنا باعث ایجاد رنگ سیاه با هاله ای از قهوه ای گردد.

این محصول به صورت پودر ارائه می شود و اندازه ذرات این پودر بسیار یکدست می باشد تا بتوان مخلوط یکنواختی از آن را تهیه نمود و برای رنگ کردن موها از آن استفاده نمود تا به این ترتیب همه قسمت های موها به یک اندازه رنگ بگیرد و زیبایی به خصوصی داشته باشد همچنین این محصول به صورت روغن نیز ارائه می شود که روش استفاده از آن با نوع پودری متفاوت است.

قیمت عمده وسمه گیاهی نیشابور

قیمت عمده وسمه گیاهی نیشابور قیمت وسمه گیاهی نیشابور به عنوان یکی از بهترین های این محصول در کشور توسط تولید کننده آن با پایین ترین نرخ ممکن در نظر گرفته می شود و خریداران می توانند این محصول ارزان و با کیفیت را برای عرضه در فروشگاه خود یا صادرات به کشورهای دیگر سفارش دهند.

قیمت عمده این وسمه را می توان از طریق همین وب سایت، شبکه های اجتماعی و تلفن استعلام نمود که باعث می شوند امکان خرید وسمه با پایین ترین نرخ ممکن و بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم باشد تا به این شکل در بسیاری از هزینه های جانبی مانند هزینه رفت و آمد صرفه جویی شود.

خریداران عمده می توانند این محصول را بدون محدودیت در مقدار سفارش دهند و تولید کننده می توانند به هر میزان از تقاضای خریداران این محصول پاسخ مثبت دهد و حتی در خریدهای عمده زیاد از نرخ مناسب تری برای عرضه این وسمه استفاده کند.