صادرات انواع وسمه اصل

وسمه یکی از فرآورده های گیاهی می باشد که دارای خواص بسیار زیادی بوده و کاربرد های بسیاری نیز در رنگ کردن مو و ریش دارد. به همین دلیل است که میزان تولیدات آن در کشور به شدت افزایش یافته است. صادرات وسمه اصل در انواع مختلف، توسط این مرکز صادراتی نشان می ‌دهد که این محصولات تولید شده در داخل کشور بسیار درجه یک و ممتاز بوده و به دلیل کیفیت بالا به بازار های جهانی راه یافته است.

صادرات انواع وسمه اصل

مشخصات بارز وسمه اصل

مشخصات بارز وسمه اصل وسمه ها از آن جایی که محصولات گیاهی ارزشمندی هستند باید در هنگام تهیه به برخی مشخصاتشان توجه شود تا بتوان نوع اصل و درجه یک را خریداری کرد؛

  • یکی از مشخصات بارز وسمه اصل این است که رنگی مایل به قهوه داشته و هرچه پر رنگ ‌تر باشد به معنای کیفیت بسیار بالا است و در صورتی که رنگ آن رفته رفته روشن تر شود به معنای خالص نبودن و داشتن افزودنی های نامناسب است. همچنین وسمه ها باید در هنگامی که به موادی مثل حنا افزوده می‌شوند باید بتوانند رنگ آن را سیاه تر کنند و به همین دلیل است که در رنگ کردن مو و ریش از آن ها استفاده می گردد.
  • از دیگر مشخصات یک وسمه خوب و اصل می ‌توان به بوی آن اشاره کرد که اندکی تند بوده و همین باعث می ‌شود که به راحتی بتوان بهترین نوع آن را تشخیص داد، گفتنی است که بوی این محصول گیاهی با گذر زمان کمتر می شود و در صورتی هم که به درستی از آن نگهداری نشود و بسته بندی مناسبی نداشته باشد هم بوی آن به طور کامل از بین خواهد رفت.

قیمت عمده وسمه اصل در بازار

قیمت عمده وسمه اصل در بازار قیمت عمده وسمه اصل در بازار توسط تولیدکنندگان تعیین شده و با توجه به اینکه خرید از خود تولید کننده می تواند بسیار به صرفه تر باشد، بسیاری از این راه جهت خرید آن ها استفاده می کنند و از طرفی قیمت عمده باعث خواهد شد که بتوان بهترین وسمه ها را به قیمتی ارزان تر تهیه نمود. قابل ذکر است که قیمت وسمه به کیفیت آن نیز بستگی دارد و و متناسب با آن نیز تعیین می گردد.

وسمه ها به منظور اینکه تازه و با کیفیت باقی بمانند و معمولاً در بسته بندی بسیار مناسب و پلمپ شده قرار دارد و به نحوی است که بتوان بعد از استفاده دوباره آن را در همان ظرف نگهداری کرد. جهت تهیه این وسمه اصل و درجه یک می توان به این مجموعه مراجعه کرده و خرید خود را در مقدار های عمده ثبت کرد تا به سرعت ارسال گردد.