صادرات حنا قرمز به کشورهای دیگر

حنا قرمز یکی از بهترین نوع حنا ها در ایران می باشد. حنا در کل یک درخچه یا به نوعی درختی است که برگ های آن مایل به خاکستری است و بیضی شکلن و به علاوه گل هایی در رنگ های سفید و یا زرد که عطی خوشبو دارند و میو های آن خشک به همراه شکوفه و دانه هایی که داخل ان هستند. حنا همان طور که خود قابل استفاده است، برگ های آن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

صادرات حنا قرمز به کشورهای دیگر

نکاتی که باید درباره حنا بخوانید

نکاتی که باید درباره حنا بخوانید ویژگی های یک نوع حنا درجه یک عبارت است از:

  1. جلوگیری از قارچ های پوست سر
  2. برای درمان اگزما موثره
  3. مناسب برای پوست دست و پا و رفع زخم های آن
  4. درمان سر درد به صورت ضماد
  5. نرم کردن روی سینه به طور جوشانده ریشه درخ حنا
  6. برای رفع سنگ کلیه و مثانه با برگ حنا

شست و شوی برگ حنا و جوشاندن آن برای درمان بادسرخ مناسب است. به یاد داشته باشید که تنها کسانی که دچار کمبود گلوکزd 6 هستند به حنا حساسیت دارند و گرنه هیچ عوارضی ندارد.

روشی که برای استفاده از حنا سنتی به کار می رود به این گونه است: در مرحله اول باید به مقدار لازم حنارا در ظرف پلاستیکی بریزیدو بعد مقداری اب گرم و آب لیمو اضافه کنید تا به حالتی خمیری یک دست در آید و چند ساعتی به آن استراحت دهید چرا که این کار باعث بهتر رنگ گرفتن موها می شود. بسته به موهای خود می توانید مقداری مواد: چون ماست برای مو های شوره دار و اب لیمو برای موهای چرب و روغن خردل برای موهای خشک استفاده کنید.

لاوسون مهمترین ترکیب در حنا می باشد و اثرد ان این است که ضد باکتری و نفتاکینون ماده اصلی رنگی در گیاه نیز است. از حنا برای محصولات آرایشی و بهداشتی در کاراخانه ها استفاده می شود. در زمان های قدیم که رنگ های دیگر برای موی سر یافت نشده بود، از همین محصول مرغوب برای پوشاندن موهای سفید استفاده می کردند. در جهان امروز با پی بردن به خواص حنا از ان برای طب سنتی و همین طور زنان برای واژن خود استفاده می کنند.

عمده فروشی انواع حنا قرمز

عمده فروشی انواع حنا قرمز معمولا حنا قرمز را در عطاری ها می توان پیدا کرد اما بهتر است بدانید باید محصول مورد نظر را از فروشگاه ها ی معتبر و بهداشتی تهیه و خریداری کنید. البته ما در این سایت با در اختیار گذاشتن اطلاعاتی از این گیاه برای شما عزیزان، تا با آگاهی کامل و شناخت حنای اصل، یک خریدی راحت، به صرفه و بدون هیچ هزینه رفت و آمد داشته باشید. تا با این شیوه از خرید در چرخه تولید کمک داشته باشید.