صادرات عمده حنا سبز کیسه ای

حنا یک گیاه دولپه ای و بومی مناطق گرمسیری میباشد.از جمله خاستگاه های این گیاه در کشور می توان به کرمان و مناطق جنوبی اشاره کرد. این گیاه شگفت انگیز دارای خواص بسیاری است از جمله:موثر در درمان بیماریهایی نظیر میگرن,بیماری های مربوط به مفاصل ,کبدی,موثر در تنظیم چرخه ی قاعدگی در خانم ها ,تنظیم کننده طبیعی فشارخون و حتی در احادیث پیامبر اکرم نیز به خواص ویژه ان در درمان بیماری های پوستی نظیر پیسی و جذام به آن اشاره شده است.

این گیاه شگفت انگیز به عنوان رنگ موی طبیعی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.همچنین به دلیل خواص درخشانی که در استحکام , لطافت و درخشندگی و آبرسانی موها دارد به عنوان افزودنی به محصولات مراقبت مو و پوست اضافه میگردد.حنا در شکل های مختلفی از جمله کیسه ای ,مایع و حتی به شکل برگ مصرف می گردد.حنا کیسه ای رایج ترین شکل بسته بندی این محصول برای استفاده کاربردی تر و اقتصادی آن است.برداشت حنا در کشور در دو فصل تابستان و پاییز صورت میگیرد بنابراین این محصول در تمام فصول سال قابل دسترسی می باشد.

صادرات عمده حنا سبز کیسه ای

درباره مزایای حنا سبز کیسه ای بیشتر بدانید.

درباره مزایای حنا سبز کیسه ای بیشتر بدانید. یکی از کاربردهای زیبا و سنتی حنا در مراسمات حنابندان می باشد,این گیاه تاریخی از گذشته در بسیاری از نقاط کشور و حتی در سایر کشورهای جهان از جمله هندوستان نمادی برای شادی و مهر بوده و برای ایجاد نقش های زیبا برروی دست و بدن به کار می رود.رنگ و خواص اکثر انواع حنا برخلاف سایر مواد شیمیایی دائمی نبوده وبه علت طبیعی بودن ضرری برای سلامت بدن ندارد.حنا به دلیل داشتن خواص ضدباکتریایی به عنوان ماسک نیز میتواند مورد استفاده قرار گیرد. البته برای اطمینان بیشتر از عدم آلرژی بدن به حنا کافیست مقدار کمی از آن را روی پوست بدن تست کنید و اطمینان پیدا کنید.همچنین حنا باید در میزان مناسب مصرف شود و افراط صورت نگیرد.تبدیل حنا به شکل مخلوط بسیار ساده می باشد و تنها نیاز به مخلوط کردن آن با آب کافی می باشد.حنا نیز خرید حنا از جمله مواردی است که از آن پشیمان نخواهید بود.این محصول همواره کاربردی خواهد بود.

خرید کلی حنا سبز کیسه ای

خرید کلی حنا سبز کیسه ای مجموعه حنا زیبا از وب سایت های معتبر و فعال در زمینه فروش این محصول می باشد که در زمینه صادرات حنا نیز فعالیت دارد.فروش در این وبسایت به صورت غیرحضوری و با استفاده از راه های ارتباطی موجود می باشد.بسته بندی بهداشتی و در شرایط مناسب برای حفظ کیفیت حنا از جمله مواردی است که در این مجموعه رعایت میگردد.قیمت مناسب این محصول نیز در این مجموعه نسبت به موارد موجود در بازار قابل توجه می باشد.