صادرات پودر حنا ۷۵۰ گرمی

حنا یکی از گیاهان دارویی است که دارای خواص و فواید بسیار فراوانی می باشد و از قدیم تا به امروز در بین مردم محبوب و پر مصرف است .

مجموعه ما با هدف حمایت از تولید داخلی سالها است که در زمینه فروش و صادرات انواع حنا فعالیت می کند و پودر حنا تازه را که بسیار با کیفیت و مرغوب است و دارای بی نظیرترین خواص است را به صورت پودر حنا ۷۵۰ گرمی به مشتریان خود در داخل و خارج کشور عرضه می کند .

صادرات پودر حنا ۷۵۰ گرمی

از فواید حنا برای پوست بدانید

از فواید حنا برای پوست بدانید حنا گیاهی است که از قدیم در بین ایرانیان پر طرفدار و پر مصرف است این گیاه به علت خواص فراوان خود به عنوان یک گیاه دارویی با ارزش شناخته می شود که برای درمان بسیاری از بیماریها کاربرد فراوان دارد .

حنا در ابتدا به عنوان گیاهی که از آن برای رنگ کردن موها استفاده می شود شناخته می شود حنا بر خلاف رنگهای شیمیایی بدون هیچ آسیبی رنگ موهای طبیعی را تغییر می دهد و باعث نرمی ، خوشرنگی و براقی موها می شود اما این تنها خواص حنا بر مو نیست حنا با ترکیبات قوی خود ریشه ی موها را مقاوم می سازد و باعث استحکام موها می شود هم چنین از موخوره جلوگیری می کند و شوره سر را درمان می کند .

حنا علاوه بر مو برای پوست صورت نیز بسیار مفید است استفاده از حنا به عنوان ماسک برای پوست صورت به دلیل خواص آنتی اکسیدانی حنا باعث استحکام و روشنی پوست می شود پوست صورت را نرم و لطیف می کند و از چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند هم چنین حنا به دلیل خاصیت ضد میکروبی ، ضد قارچی و ضد التهابی خود جوشهای صورت را درمان می کند و پوست آسیب دیده را التیام می بخشد .

حنا علاوه بر خواصی که بر پوست و مو دارد برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماریها نیز موثر واقع می شود . حنا برای تنظیم فشار خون ، درمان سردرد ، درمان سوختگی و جراحت زخم ها ، تقویت ناخن ها ، درمان بیماری کبدی و یرقان ، جلوگیری از پیسی و خوره و جذام و دیگر بیماریها بسیار کمک دهنده است .

عمده فروشی انواع پودر حنا ۷۵۰ گرمی

عمده فروشی انواع پودر حنا ۷۵۰ گرمی حنا گیاهی دارویی با خواص فوق العاده است که در طب سنتی بسیار کاربرد دارد و امروزه بازار تولید و فروش آن در کشور بسیار پر رونق است.

مجموعه ما به عنوان عمده فروشی انواع پودر حنا ، بهترین پودر حنا را در بسته بندیهای کاملا بهداشتی به صورت حنا بسته بندی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد عرضه پودر حنا بسته بندی توسط ما به صورت مجازی و حقیقی انجام می شود و خریداران می توانند به سهولت نسبت به خرید اقدام نمایند .