عرضه انواع حنا صادراتی ایران

حنا گیاهی با طبع سرد است که به خاطر خواص فوق‌العاده آن برای مو و پوست از آن استفاده زیادی می‌شود. این گیاه در شهرهای جنوبی ایران کشت می‌شود و علاوه بر تامین نیاز داخل برای صادرات نیز مناسب می‌باشد. ما با عرضه انواع حنا صادراتی ایران با کم‌ترین قیمت سعی داریم تا یک صادرات موفق انجام دهند و مشتریان دائمی در این زمینه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: حنا ۱۰۰٪ طبیعی

عرضه انواع حنا صادراتی ایران

بررسی ساده حنا صادراتی ایران

با توجه به کیفیت بالای خاک و آب و هوای مناسب شهرهای کرمان، بندرعباس و سیستان بلوچستان برای رشد این گیاه، هر ساله مقدار زیادی از این گیاه در این شهرها تولید می‌شود. در کشورهای روسیه، چین، گرجستان، آذربایجان، ارمنستان و کشورهای اروپایی امکان کشت این گیاه وجود ندارد و آنها نیاز خود به این ماده را از طریق کشور ایران تامین می‌نمایند.

حنای پودر شده صادراتی ایران یک داروی طبیعی برای نرم کردن مو، حالت دادن مو، تقویت ریشه مو و افزایش رشد موهای افراد است. حنا برای درمان زخم‌های ناشی از عفونت و یا اگزما و برای درمان جوش‌های صورت و سایر نقاط بدن نیز مفید می‌باشد.

حنا صادراتی ایران به دو شکل به کشورهای مختلف فرستاده می‌شود که این دو روش عبارت است از:

  • گیاه حنا: به دلیل کاربرد این گیاه در داروهای گیاهی و ماسک‌های پوست صورت، بعضی از کارخانه‌های داروسازی و آرایشی به خود گیاه حنا نیاز دارند. در این مورد خود گیاه بدون هیچ دخل و تصرفی برای آنها فرستاده می‌شود.

 

  • پودر: نوع پودر شده حنا از همان گیاه حنا تهیه می‌شود با این تفاوت که استفاده از آن راحت‌تر است. بسیاری از عمده‌فروشان و یا حتی کارخانه‌های داروسازی و آرایشی نیز ترجیح می‌دهند برای تولید محصولات خود از حنای پودر شده استفاده کنند. حنای پودر شده، همان خواص گیاه را حفظ می‌کند و از این لحاظ برای مشتری تفاوتی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: حنا صادراتی

 

بررسی ساده حنا صادراتی ایران

مرجع خرید حنا صادراتی اصل

با توجه به رویش گیاه حنا در مناطقی با آب و هوای گرمT کشورهای حوزه دریای خزر و اروپایی ترجیح میدهند به جای خرید این گیاه از کشور هند، با خرید عمده حنا مشکی تازه از ایران، ضمن خریدی به صرفه از نظر اقتصادی، در زمان خود نیز صرفه جویی می کنند.

برای خرید حنا صادراتی ایران می‌توانید به فروشگاه hennaziba.com مراجعه کنید و بعد از مطمئن شدن از کیفیت محصولات ما آن را سفارش دهید. ما انواع حنا ایران را مستقیما از تولیدکنندگان خریداری می‌کنیم. مجموعه حنا زیبا محل فروش انواع وسمه رنگ مو می باشد که همگی این محصولات تازه هستند و با کمترین قیمت به دست مشتریان می‌رسد. با توجه به مرغوبیت بالای حنای تولید شده در این شرکت، می‌توانید از آن برای صادرات استفاده کنید.
لازم به ذکر است شما می توانید از طریق ارتباط با بخش مشاوره سایت، ضمن اطلاع از قیمت انواع پودر حنای سیاه، نسبت به خرید این محصول نیز اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: حنا خوراکی

مرجع خرید حنا صادراتی اصل