عرضه مستقیم حنا سنتی مرغوب

حنا سنتی مرغوب از پرفروش ترین محصولات است . حنا هم در ایران وهم در خارج از کشور طرفداران زیادی دارد که در ایران حنا صادر شده باعث رونق چرخه کشاورزی شده است . کشاورزان برگ حنا رو خشک کرده و پودر آن را می فروشند. در کشور ترکیه نیز مصرف حنا بسیار بالا است. حنا در جلوگیری از بیماریها قارچی و عفونی مفید است باعث میشود موی سر دیرتر سفید شود. از حنا سنتی نیز میشود برا تاتو موقت استفاده کنیم بر روی دست و بقیه بدن که طرفداران بسیاری دارد مخصوصا در کشور هند بسیار رواج دارد . برای عرضه مستقیم حنا سعی کنید از حنای ایرانی استفاده کنیم چون مرغوب تر است و ناخالصی اصلا ندارد.

عرضه مستقیم حنا سنتی مرغوب

مشخصات حنا سنتی مرغوب

مشخصات حنا سنتی مرغوب انواع حنا در کشور هست که در چند رنگ عرضه میشود، سبز، سیاه، قرمز و حنای بی رنگ که حنا سبز بیشترین استفاده را در کشور دارد. در قدیم بیشتر مردم چه مرد چه زن از حنا استفاده میکردند بخاطر همین در قدیم هیچ سردرد ویا ریزش موی نداشتند ولی امروزه با استفاده از رنگهای شیمایی سردرد و بیماریهای پوستی و حتی سرطان و ریزش مو در بیشتر افراد به چشم میخورد.

حنا پودری به رنگ سبز است که بیشتر در عطاری ها است داخل کیسه است و میتوان آن را راحت خریداری کرد . در قدیم حنا را به انگشتان دست و پا هم میزدن برای استحکام ناخن ها و جلو گیری از شکنندگی ناخن ها. حنا ی صادر شده در جعبه های کوچک و کیسه های مخصوص صادر میشود. و رسمی که در بین ایرانیان هست برای ازدواج شب قبل عروسی دستهای عروس و داماد را حنا میکردن و جشن میگرفتن که به شب حنا بندون معروف است . و در این جشن هدایای برا عروس می آورند و در ایران مرسوم هست .

بررسی قیمت انواع حنا سنتی مرغوب

بررسی قیمت انواع  حنا سنتی مرغوب حنا پودری خالص از مرغوب ترین نوع حنا است که به کشورهای دیگر نیز صادر میشود. حنا امروزه از معروف ترین صادرات کشورها است که کشور ایران در پرورش حنا از دیگر کشورها معروف تر است و حنا با کیفیت تری صادر میکند. قیمت حنا متغیر است و قیمت ثابتی ندارد. حنا کیسه ی که صادر میشود روی کیسه درج شده که از چه کشوری است. ودر قیمت آن نیز تاثیر دارد. مردم امروزه چون بیماریهای پوستی زیاد شده است به خرید حنا روی آورده اند. قیمت حنا در عطاری ها نیز متغیر است. حنا باز پودری نیز قیمت مناسب تری دارد.حنا برا تقویت ناخن هم بسیار عالی است که امروزه لاک جای حنا را گرفته و شیمیایی است و مضر برای ناخن ها .