عمده فروشی حنا سبز باکیفیت

حنا باکیفیت از نوع سبز در مناطق جنوبی ایران بیشتر در بندرعباس کرمان سیستان و بلوچستان در یزد و کرمان می روید و از آن در مراسم جشن عروسی استفاده میشود،این به صورت عمده و کلی به فروش می رسد و این محصول را باید از نمایندگی خریداری نمود تا مرغوبیت و کیفیت این محصول آسوده خاطر باشیم ،وقتی این محصول به صورت عمده و کلی، مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار بگیرد قطعاً مشتری راضی تر خواهد بود، بنابراین خرید و فروش بیشتری صورت می گیرد با این حال تولیدات افزایش خواهد یافت.

عمده فروشی حنا سبز باکیفیت

بررسی خاصیت ضد پیری حنا سبز

بررسی خاصیت ضد پیری حنا سبز

از خاصیت های حنای سبز ،حنا سرور گیاهان است، برای نور چشم و سردرد بسیار موثر است و مزاج سرد و خشک دارد . بیشتر مردم از حنا برای جلوگیری از ریزش موهای شان استفاده می کنند ، زخم را التیام می دهد افرادی که پوست خشک دارند حنا را با روغن حیوانی مخلوط کرده و به پوست دست یا پایشان می مالند.

برای استفاده از حنا باید اول آن را با آب گرم خیساند و بعد از چند ساعت آن را به کف پا بزنیم تا حرارت بدن را پایین بیاورد و بعد برای رشد موهایمان آن را روی سر قرار داده و ماساژ دهیم و با یک کلاه سر را بپوشانیم بعد از چند ساعت آنرا با آب گرم بشوییم.

اکنون استفاده از حنا در بین مردم کمتر شده و بیشتر از رنگ های مو که شیمیایی هستند استفاده می کنند نه تنها برای مو خاصیتی ندارند برای ما مضر هم هستند اما در زمان های قدیم بزرگان ما مادر بزرگ ها و مادر هایمان از این گیاه زیاد استفاده می کردند الان هم عقیده دارند که حنا باعث تقویت مو و جلوگیری از پیری می‌شود و ترکیب حنا با رشور را در حمام برای شادابی پوست شان استفاده می کنند

صادرات کلی حنا سبز باکیفیت

صادرات کلی حنا سبز باکیفیت

امروزه حنای سبز ایرانی به خاطر داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالا بهترین حنای صادراتی در جهان به حساب می آید در صورت کلی در تمامی نقاط جهان دیده می‌شود و به فروش می‌رسد و مشتریان زیادی را به خود جلب کرده هم به خاطر عطر و رنگ خوش آن توانسته است جزء بهترین محصولات صادراتی در جهان باشد .

صادرات حنا سبز، بیشتر به صورت بسته های پارچه ای و نخی کوچک و بزرگ در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این محصول بیشتر از مناطق یزد،سیستان و بلوچستان و بندرعباس به تمامی نقاط دنیا پخش و توزیع می شود و اغلب فروش حنا در همه مغازه ها و فروشگاه ها و عطاری ها،دیده می‌شوند. و این مناطق بیشتر صادر کننده کلی حنای سبز میباشند .