عمده فروشی حنا هندی ساده

حنا یک گیاه مفید و پرطرفدار در ایران و آسیا می باشد. حنا هندی ساده در هند طرفداران بسیاری دارد. حنا هندی ساده به دلیل فواید بسیار مصارف زیادی دارد.

برای برطرف کردن سفیدی مو برخی از مردم به جای رنگ های شیمیایی از حنا هندی استفاده می کنند تا علاوه بر رنگ دهی به موها باعث تقویت مو نیز می شود. حنا هندی مرغوب را می توان از مراکز پخش محصولات سنتی به صورت عمده تهیه کرد.

عمده فروشی حنا هندی ساده

طرز تهیه حنا هندی ساده چگونه است؟

طرز تهیه حنا هندی ساده چگونه است؟ تولید حنا در کشورمان ایران به صورت گسترده انجام می گیرد. گل حنا هندی بیشتر در کشور هندوستان وبا کیفیت بالا تولید می شود. تهیه حنا هندی کار آسانی است ولی نکات خاص خود را دارد.

از حنا هندی هم برای رنگ کردن مو،هم برای تقویت مو،هم برای تتوی موقت و هم برای کشیدن اشکال زیبا روی پوست استفاده می شود. حنا در قدیم یکی از محصولات آرایشی محسوب می شد،چون با استفاده از آن می توانستند طرحی موقت و زیبا روی پوست خود ایجاد کنند.

همچنین کشورهای آسیای شرقی وایرانی ها ازحنا در جشن ها و مراسم حنابندان برای کشیدن نقوش زیبا روی پوست دست خود استفاده می کنند.

برای رنگ دهی روی مو و تقویت آن معمولا حنا هندی را با آب مخلوط کرده و با برس مخصوص مو روی موی تمیز قرار می دهند وبعد روی مو را می پوشانند و بعد از چند ساعت استراحت آن را با آب گرم می شویند.

برای طراحی روی پوست نقش مورد نظر را طراحی کرده و بعد از خشک شدن و رنگ دهی با آب شست و شو می دهند،اما امروزه حنا هندی خودکاری نیز در بازار موجود می باشد که کار را راحت کرده است این حنا به صورت خودکاری می باشد که کار با آن به مراتب راحت تر و تمیزتر است.

حنا هندی در مقایسه با حنا رنگ دهی بیشتر و مقاوم تری روی پوست دارد‌. حنا هندی امروزه در کشورهای اروپایی نیز طرفداران زیادی دارد. در هر صورت باید از حنا هندی مرغوب استفاده کنیم تا اثر بخشی خوبی شته باشد.

تولید انبوه حنا هندی ساده

تولید انبوه حنا هندی ساده تولید انبوه حنا هندی بیشتر در کشور هندوستان انجام می گیرد. حنا در کشور ما نیز کشت می شود ودر کارخانه ها بعد از تمیز کردن و پودر شدن بسته بندی می شود.

با توجه به تولید انبوه حنا این محصول به کشورهای دیگر و حتی کشورهای اروپایی صادر می شود. فروش حنا در بسته بندی های مختلف انجام می گیرد.

حنا به صورت سنتی در کیسه های نیم کیلویی و یک کیلویی به فروش می رسد. حنا و حنا هندی بیشتر در عطاری ها به فروش می رسند اما امروزه آن را در فروشگاه ها و مراکز خرید نیز می توان یافت.