فروشنده عمده حنا مشکی

علی رغم این که حنا یک نوع مواد گیاهی محسوب می‌شود از قرنها پیش شناخته شده است یکی از انواع حنا ها، حنا مشکی است به دلیل این که رنگ های شیمیایی اکثر افراد استفاده می کنند و به موهای خود ضرر می‌زنند می توانند با استفاده از حنا عوارضی هم چون خارش، شکنندگی مو و ریزش مو جلوگیری کنند حنا مشکی بهترین نوع رنگ است علاوه بر این که موها را مشکی می کند موی سر را تقویت هم می کند و طرفداران زیادی دارد.

فروشنده عمده حنا مشکی

ویژگی انواع حنا تازه

ویژگی انواع حنا تازه

حنا یک نوع گیاه داروی پرخاصیت در ایران است که خواص بسیار زیاد آن در بین مردم رایج است علی رغم این که این گیاه موضعی استفاده می شود می توان گفت به صورت خوراکی هم قابل استفاده است درمان خوراکی این گیاه درمان سنگ کلیه و یراق و درمان موضعی این گیاه ارزشمند ضد قارچ، ضد باکتری و حفاظت از پوست می باشد.

هم چنین می توان به یکی دیگر از خصوصیات درمانی حنا اشاره کرد برای از بین بردن عفونت در بدن بسیار مفید است. ضماد آن بر روی پیشانی برای رفع سردرد و تقویت بینایی مفید می باشد برای از بین بردن بوی بد پا ضماد آن مفید است.

خاصیت برگ و ریشه این گیاه ارزش مند از دیگر خواص ویژه حنا می باشد که هر کدام به درمان انسان کمک می کند ریشه حنا، جوشانده آن برای رفع عفونت، جوشانده برگ برای نرم شدن سینه، برگ حنا مخلوط آن با برگ هلو برای رفع اگزما استفاده می شود.

راهنمای خرید انواع حنا مشکی

راهنمای خرید انواع حنا مشکی

لازم به ذکر است در کشور های آسیایی بیش ترین طرف داران حنای مشکی وجود دارد این گیاه پر خاصیت برای استفاده مو و پوست به کار می رود این نمونه حنای ارزش مند به صورت کلی، ارزان و مقرون به صرفه در کل کشور صورت می ‌گیرد. این نمونه محصول را می ‌توان از نمایندگی و فروشگاه های مجاز سفارش گرفته و هم چنین از سایت های اینترنتی منحصر به فرد می توان ثبت سفارش داد.

حنا تتو به شکل قیف درست شده و برای استفاده در مجالس و با کیفیت بالایی برخور دار است این حنا خوش رنگ و بر خاصیت بر روی دست و پا با شکل های ظریف و مختلف به صورت موقت کشیده می شود و هیچ گونه عوارضی هم ندارد ابتدا پوست را شسته شو داده و با استفاده از قیف ها می ‌توان از حنا طراحی پوست و اشکال گوناگون خال کوبی موقت انجام داد. دوام این تتو به مدت ۷ تا ۱۰ روز بر روی پوست می ماند.