فروشگاه عرضه حنا ۱۰۰٪ خالص

تولید بهترین حنا ۱۰۰٪ خالص، امروزه یکی از بزرگترین و پرسودترین تولیدات محسوب می شود؛ تولید بهترین حنا همواره دغدغه تولید کنندگان حنا بوده است. چرا که برای رونق بازار حنا و افزایش اعتماد و در پی آن سود بیشتر، باید کیفیت حنا افزایش یابد. طرفداران حنا جمع زیادی را تشکیل میدهند که که قطعا برای این تقاضا باید عرضه ی مناسبی صورت گیرد و با توجه به تولید بهترین حنا توسط تولیدکنندگان، رضایتمندی بالای مشتریان حنا را به همراه داشته است.

فروشگاه عرضه حنا ۱۰۰٪ خالص

خواص طبی حنا را بدانید

خواص طبی حنا را بدانید حنا طبیعی اصل یکی از تولیدات بسیار عالی در زمینه حنای با کیفیت و با رنگ دهی بالا با دوام طولانی است و از خواص فراوانی برخوردار می باشد. این محصول در طی دوره های مرتب و مختلف استفاده موهای مجعد را تقریبا صاف و حالت دار می کند و ریشه مو را محکم کرده و رنگ انرژی بخشی به آن می بخشد.

اگر حنای مورد استفاده سیاه، گل آلود و کاملاً بدون بو باشد، این حنا سیاه است و باید از گذاشتن آن روی پوست خودداری کنید. اگر این رنگ سبز زیتونی است و بوی شدید اکالیپتوس می دهد، طبیعی است و استفاده از آن اشکالی ندارد. حنا سبز را با مقداری آب نم کرده خمیر را تهیه و به مدت یک ساعت استراحت می دهند و می گذارند تا روی پوست سر و ساقه های مو خشک شود. در این مدت، مولکولهای رنگ از خمیر حنا به داخل پوست (بالاترین لایه پوست مرده، به نام لایه شاخی) در حال حرکت هستند و به آن متصل می شوند.

هرچه مدت بیشتری خمیر را روشن بگذارید، لکه تیره و ماندگارتر می شود. حنای سبز نرم کننده بسیار خوبی برای موهای شما است. هر ساقه مو را می پوشاند و یک لایه محافظ ایجاد می کند که رشته ها را از آسیب محافظت می کند. استفاده منظم از حنا با قفل کردن رطوبت لازم در مو، موهای شما را ضخیم و محکم می کند

موارد تأثیرگذار بر قیمت حنا ۱۰۰٪ خالص

موارد تأثیرگذار بر قیمت حنا ۱۰۰٪ خالص بهترین توزیع کنندگان حنا سنتی بعد از آماده شدن محصول برای توزیع از روش های مستقیم و غیر مستقیم استفاده می کند. خریداران عمده و خرده محصول معمولا از روش غیر مستقیم خرید استفاده می کنند. در این روش، خریدار عمده به صورت غیر حضوری و بدون واسطه اقدام به خرید می کند.

بنابراین مرکز توزیع این محصول از فروش حنا بسته بندی نیم کیلویی، به صورت آنلاین استفاده می کند. در این روش با استفاده از شبکه های مجازی و اینترنت به معرفی محصول خود و قیمت آن پرداخته و خریدار می تواند پس از دریافت پاسخ سوالات خود در ارتباط با خریدی رضایت بخش، ثبت سفارش نموده و محصول خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نماید