فروشگاه مرکزی حنا خالص درجه یک

حنا گیاهی است به شکل درختچه یا درخت که برگ‌های کوچک سبز متمایل به خاکستری دارد. این برگ‌ها دو بار در سال چیده، خشک و پودر می‌شوند. پودر حاصل، الک می‌شود و بسته به میزان ریزبافت بودن پودر، از نظر مرغوبیت دسته‌بندی و قیمت‌گذاری می‌شود. برای خرید حنا خالص میتوانید به عطاریها یا سایتها و فروشگاههای معتبر اینترنتی مانند این فروشگاه حنا مراجعه کنید . این سایت فروشنده حنا , حنا خالص را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما عرضه میکند.

فروشگاه مرکزی حنا خالص درجه یک

با انواع حنا خالص آشنا شوید.

با انواع حنا خالص آشنا شوید. گیاه حنا در مناطق دارای آب و هوای خشک و تابستان گرم و طولانی رشد می‌کند و طرفداران استفاده از خواص حنا و کاربرد آرایشی آن بیشتر در کشوهای مصر، آفریقا، عربستان، شبه قاره هند و آسیای جنوبی می باشند . امروزه از برای کشیدن طرح هایی بر روی بدن استفاده می کنند. حنا یک رنگ موی سنتی مشرق زمین است که در طی چند ساله اخیر در کشورهای غربی نیز مورد توجه قرار گرفته است . در ایران، درختچه حنا در مناطق گرمسیری کشور مثل بندرعباس و بوشهر، چابهار، کرمان، بم و نرماشیر، اهواز و یزد می‌روید. انواع حنا را در بازار به چهار شکل می توان خریداری کرد :

  • حنا سفید (بی رنگ)
  • حنا قهوه ای
  • حنا مشکی
  • حنا طبیعی قرمز

امروزه علاوه بر این‌که حنا در ترکیبات صابون‌ها و شامپوها استفاده می‌شود؛ از روزگاران قدیم، رنگ کردن موهای سر و ریش، در صدر اولین کاربردهای این گیاه شفابخش بوده است. حنا سفید (بی رنگ) را معمولا برا تقویت پوست صورت به کار می برند. البته کسانی که می خواهند موهایشان را تقویت کنند ولی رنگ نگیرد نیز از حنای سفید استفاده می کنند. خاصیت ضد قارچی و ضد میکروبی قوی حنا می‌تواند نقطه پایانی بر مشکلات پوستی حاصل از فعالیت قارچ‌ها و باکتری‌ها باشد. از طرف دیگر، حنا این خاصیت را دارد که به درمان جای جوش‌ها و زخم‌های پوستی کمک کند. ضمن این‌که، می‌تواند در فصول سرد سال اگزمای پوستی را برطرف کند.

فروشنده عمده حنا خالص درجه یک

فروشنده عمده حنا خالص درجه یک حنا گیاهی دارویی است که به‌خاطر خواص درمانی فراوان‌ی که دارد از گذشته تاکنون طرفداران زیادی داشته است. خواص حنا برای جلوگیری از ریزش مو، درمان بی خوابی و کاهش فشار خون بسیار موثر است. یکی از خواص بی‌نظیر حنا بر روی پوست، سفت‌کنندگی آن است. با استفاده از حنا، پوست لطیف صورت، مستحکم و قوی شده و کمتر و دیرتر دچار پیری و چین و چروک‌های ناشی از بالا رفتن سن می‌شود. حنا یک آبرسان طبیعی برای پوست است و خاصیت التیام بافت‌های آسیب‌دیده پوستی را ایفا می‌کند.

برای خرید عمده حنا خالص درجه یک و استفاده از خواص این گیاه شفابخش میتوانید به این سایت مراجعه کنید . این شرکت فروشنده عمده حنا خالص درجه یک این محصول را از طریق این سایت با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به خریداران عرضه میکند .