فروش انواع حنا 500 گرمی

در حال حاضر فروش انواع حنا 500 گرمی در بهترین کیفیت و متناسب ترین قیمت به صورت مستقیم و عمده از طریق سایت اینترنتی منحصر به فرد و خاص آن در سراسر کشور در حال انجام است که توانسته تا حد زیادی در جذب مشتریان و متقاضیان این محصول و نیز کسب اعتماد و اطمینان خاطر آنها موفق عمل نماید.

اغلب فروش این محصول بدین شیوه در کاهش قیمت آن تاثیر مثبتی گذاشته که سبب شده تا روز به روز بر میزان عرضه و تقاضا و نیز تولید بیشتر آن بیفزاید.

فروش انواع حنا 500 گرمی

موارد استفاده از حنا 500 گرمی

موارد استفاده از حنا 500 گرمی

از دیروز تا به امروز مصرف حنا به عنوان یک رنگ دهنده برای برطرف نمودن مشکلات مو و پوست به صورت ضماد در نقاط مختلف ایران و نیز کشور های آسیایی و آفریقایی مرسوم بوده است.

ساکنین این مناطق از حنا برای رفع شوره سر، رنگ کردن، رفع موخوره و نیز تقویت و رشد مو بسیار استفاده می کنند. البته از حنا برای طراحی و آرایش بر روی پوست بدن به ویژه دست نیز استفاده می کنند که اغلب در مراسم های عروسی به ویژه در مناطق جنوبی ایران متداول است.

شایان ذکر است که از حنا برای رفع مشکلات قاعدگی، گوارشی، دیابت، التیام انواع زخم ها، تقویت حافظه، رفع درد های عضلانی و غیره هم به صورت خوراکی و هم ضماد استفاده می کنند که دارای طبع بسیار گرم و خشک می باشد.

لازم به یاد آوری است که شیوه مصرف این گیاه محبوب به صورت پودر شده برگ آن است که افراد با اهداف مختلف و برای بهره مندی از خواص با ارزش درمانی، از آن بهره می برند برای این منظور ابتدا مقدار مورد نیاز از پودر را با آب و گاها با سایر دستورالعمل هایی که طبیب طب سنتی تجویز نموده مخلوط کرده و پس از چند ساعت آن را به صورت ضماد موضعی مصرف می کنند.

قیمت حنا 500 گرمی در بازار

قیمت حنا 500 گرمی در بازار

امروزه قیمت حنا با توجه به برند، کیفیت، حجم و نحوه عرضه و تقاضای آن، نحوه بسته بندی آن که دارای نشانه های مهم از قبیل: مهر استاندارد، پروانه بهداشتی، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، پروانه ساخت و غیره می باشد که در وزن های متفاوت و در بسته های کیسه ای با وزن پانصد گرمی در بازار عرضه می شوند که دارای مشتریان خاص خود می باشند.

لازم به ذکر و یاد آوری است که خرید این نوع محصول پودری به روش مستقیم و نیز با حذف واسطه صورت می گیرد که خرید به این روش ارزان تر و مقرون به صرفه می باشد چرا که هزینه های دلالی از آن به خوبی حذف شده است.