فروش بهترین حنا سیاه به صورت عمده

حنا یکی از قدیمی ترین وسیله های آرایشی بوده که در رنگ های سیاه، سفید و سبز موجود است. عمده تولیدات حنا سیاه درجه یک در ایران بوده و در بسته بندی های مختلفی به صورت کیلویی به فروش می رسد. فروش حنا سیاه عمده به صورت عمه صورت می پذیرد که خرید عمده ان با قیمت ارزانتری نسبت به خرید جزئی بوده و مشتریان بیشتر به صورت عمده آن را سفارش می دهند. توزیع این محصول با توجه به حقوق مشتریان صورت می پذیرد.

فروش بهترین حنا سیاه به صورت عمده

مشخصات حنا طبیعی اصل

مشخصات حنا طبیعی اصل ترکیبات متفاوت حنا طبیعی اصل حنا در چند مدل وجود دارد اما حنای سیاه در بین انواع حنا خاص بوده زیرا دارای خواص و ترکیبات متفاوت تری است که به دلیل ترکیبات عالی که دارد در طب سنتی به استفاده از آن تاکید بسیار زیادی شده است.

وجود این ترکیبات باعث شده که به عنوان یک تقویت دهنده مهم برای مو باشد و تمامی بیماری های مربوط به مو مانند شوره سر یا تاسی را بر طرف کند.

ترکیبات قوی این حنا به ریشه موها نفوذ کرده و باعث رشد عالی می شود و می تواند در آرام نمودن دردهای مزمن سر همچون سینوزیت یا میگرن اثر گذار باشد چون در این صورت طبع گرم حنا بر روی سر اثر گذاشته و این بیماری ها را از بین می برد. شاید تعجب بر انگیز باشد اما حنا برای تب نیز موثر است و ترکیبات آن می توانند در عرض 15 دقیق تب را از بین ببرند.

در هنگام تب فقط کافی است مقداری حنا را به صورت خمیری به کف پا مالیده تا در چند دقیقه تب را پایین بیاورد اما به محض پایین آمدن تب باید حنا را پاک نمود. گاهی اوقات از دست ترک های پاشنه پا به سطوح می آییم و داروهای موجود نیز نمی توانند این مشکل را بر طرف کنند اما ترکیباتی که در این حنا وجود دارند ترک پا را نیز از بین می برد.

قیمت باورنکردنی انواع حنا سیاه عمده

قیمت باورنکردنی انواع  حنا سیاه عمده فروشنده عمده حنا سیاه درجه یک حنا از دیر باز در بین خانواده های ایرانی طرفدار داشته است به خصوص خانم ها که این محصول را برای آرایش بدن و مو استفاده می کنند و این امر به خوبی در بین زنان کهنسال دیده می شود که دارای موهای ضخیم و پر پشت هستند.

قیمت حنا باکیفیت شغلی پر سود و عالی دارد زیرا مشتریان قدیمی و ثابتی دارد که همیشه خریدار این جنس هستند. با وجود رنگ های زیادی که در بازار وجود دارد اما این حنا جایگاه خود را در بین مردم از دست نداده و فروشنده همچنان حنای سیاه را با کیفیتی عالی و درجه یک به صورت عمده به فروش می رساند. اگر تمایل به خرید این کالا دارید همین الان از این سایت از فروشنده اصلی آن را خریداری کنید.