فروش ظرف مسی سه پایه در چین ممنوع شد

مس به دلیل ظاهر چشمگیر و تطبیق پذیری استفاده از آن برای هزاران ماده مورد علاقه بشر بوده است (در مورد تاریخچه غنی مس در یکی از اولین وبلاگ های ما در مورد استفاده از مس در گذشته بخوانید).

یکی از مکان‌هایی که ظرف مسی سه پایه، تابه‌ها و ظروف مسی هستند، واقعاً خود را پیدا می‌کنند، آشپزخانه می‌کنند، زیرا به فلز انتخابی برای سرآشپزهای حرفه‌ای و آشپزهای خانگی تبدیل می‌شوند.

قابلمه ها، تابه ها و سایر لوازم آشپزخانه ساخته شده از مسایل جمعیت بی شماری را در مقایسه با ظروف پخت و پخته شده از فلزات مانند فولاد ضد زنگ یا قلع ارائه می دهند، بنابراین این مزایا را درک کنید که در مورد وسایل خانه انتخاب کنید. شما است.

صنایعی که در AllÓRA، ما تنها به ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات صنایع دستی معتقدیم، می سازند از ظروف آشپزی Tanucci ما.از مس خالص به دستی ساخته شده است و دلیل آن اینجاست.


هنگام اطمینان از اینکه یک قطعه ظروف آشپزخانه نه تنها یک خرید، بلکه یک سرمایه گذاری است، دوام ظروف نیز باید در نظر گرفته شود.

مس، در حالی که به طور طبیعی بسیار چکش‌خوار است، پس از کار روی آتش، سخت و جامد می‌شود، به طوری که در زمان‌های قدیم از آن برای ساخت ابزار و سلاح استفاده می‌شود.

در آشپزخانه، یک قطعه از ظروف پخت و پز تضمینی است که در معرض استفاده قرار می گیرد و خیلی از ظروف آشپزخانه (مانند نچسب) به همین دلیل طول عمر بسیار کوتاهی دارند.

اما ماهیت سخت سایش این فلز، همراه با مقاومت طبیعی آن در برابر خوردگی، به این معنی است که برای سال های طولانی بدون خراب شدن زیاد دوام خواهد آورد.