فروش مستقیم حنای سنتی ایرانی

فروش حنای ایرانی سنتی به طور مستقیم در سرتاسر کشور انجام می شود. این محصول از کیفیت و ارزش دارویی بالایی برخوردار است؛ به طوری که می‌ توانید در درمان مشکلات پوست و مو از این محصول بهره ببرید.

اگر شما مایلید با نکات رنگ کردن موها با حنا بیشتر آشنا شوید و یا می خواهید این محصول با کیفیت را سفارش دهید لطفاً تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

فروش مستقیم حنای سنتی ایرانی

نکات مهم برای رنگ کردن موها با حنا

نکات مهم برای رنگ کردن موها با حنا

حنا باعث تقویت ریشه مو های شما شده و موها را نرم و خوش حالت می کند. رنگ کردن موها با رنگ های شیمیایی در طولانی مدت باعث ضعیف شدن ریشه مو و کاهش کیفیت مو ها می شود. از این رو بهتر است برای پوشاندن موهای سفید و یا حتی زیبایی از رنگ های طبیعی مثل حنا استفاده شود.

نکاتی که بایستی هنگام رنگ کردن مو ها با حنا در نظر داشته باشید به شرح زیر می باشد:

  • حنا را در مکان مناسبی نگهداری کنید. بهتر است در مکان های سرد و خشک و خنک و به دور از نور خورشید نگهداری شود تا خواص خود را از دست ندهد.
  • استفاده از حنا سبب می شود رنگ موهای شما به نارنجی تغییر پیدا کند.
  • حنا اگر با قهوه ترکیب شود رنگ تیره تری حاصل می آورد و اگر با آب مخلوط شود رنگ روشن تر ایجاد می کند؛ بنابراین می‌توانید متناسب با سلیقه خود رنگ مورد نظر خود را ایجاد کنید.
  • اگر حنای شما سفت شده است می توانید مقداری ماست به آن بیفزایید.
  • هنگام رنگ آمیزی با حنا از دستکش استفاده کنید چرا که دست های شما نیز رنگ می گیرد.
  • از حنای طبیعی استفاده کنید؛ توجه کنید که روی بسته بندی کالا ترکیبات آن نوشته شده است.
  • بعد از اینکه حنا را باز کردید و با آب مخلوط کردید آن را در محیط گرم نگهداری کنید تا سفت نشود.

خرید عمده حنای سنتی ایرانی

خرید عمده حنای سنتی ایرانی

خرید حنا سنتی ایرانی به صورت عمده در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. نکات خرید به شرح زیر است:

  1. اگر شما مایل به خرید این محصول هستید ما به شما خرید عمده آن را پیشنهاد می کنیم؛ چرا که علاوه بر برخورداری از تخفیف در نظر گرفته شده برای خرید عمده محصولی با کیفیت و درجه یک خریداری می‌کنید.
  2. در صورتی که می خواهید حنای سنتی بخرید اما از مراکز فروش حنا فاصله دارید و یا فرصتی برای رفتن به مراکز فروش حنا ندارید می توانید آن را به صورت آنلاین و غیر مستقیم از طریق این سایت سفارش داده و بخرید.
  3. پس از اینکه شما برای خرید حنای سنتی ثبت سفارش کردید مشاوران فروش با شما ارتباط برقرار کرده و به سوالات شما در رابطه با قیمت و کیفیت محصولات ارائه شده توضیحات لازم را ارائه می دهند و در صورت تمایل شما این محصول را برای شما ارسال می گرداند.