فروش مستقیم حنا باکیفیت

برای خرید حنا باکیفیت می توانید به یزد که یکی از شهرهای تولید کننده حنا در ایران هست مراجعه کنید.حنا را به صورت عمده و خرده ودر بسته های نیم کیلویی و یک کیلویی خریداری کنید.

حنا را به صورت کیسه ای در وزن های 500 گرمی از عطاری ها می توانید تهیه کنید. بیشتر افراد حنا را بخاطر خاصیت درمانی که دارد استفاده می کنند

فروش مستقیم حنا باکیفیت

مشخصات انواع حنا باکیفیت

مشخصات انواع حنا باکیفیت حنا مرغوب علاوه بر داخل کشور بلکه در خارج از کشور هم طرفداران زیادی دارد. از مشخصات حنا صادراتی می توان گفت که تولید این محصول در کارگاه های حناسابی در انواع متفاوت سفید، طبیعی (سبز) و بدون رنگ انجام می گیرد‌. این نمونه های حنا دارای کاربردهای متفاوتی هستند.

در زیر به طور مختصر توضیح می دهیم از جدیدترین نمونه حنای تولید شده حنای سفید و حنا سبز است که بیشتر برای طراحی روی دست مورد استفاده قرار می گیرد. حنای بدون رنگ که همان حنای سبز بدون رنگدانه بوده و بیشتر برای تولید انواع ماسک های ترمیم کننده و مراقبت کننده به کار می رود. حنای سبز که به عنوان یک رنگ موی طبیعی مورد استفاده افراد زیادی قرار دارد.

که علاوه بر این کاربرد آرایشی و درمانی دارای خواص زیادی هم است. راهنمای خرید حنا با کیفیت و قیمت مناسب یکی از بی ضررترین و طبیعی ترین روش ها برای رنگ کردن موی سر که علاوه بر رنگ کردن باعث پرپشت شدن و سفت شدن مو می شود استفاده از حنا بوده که حنا علاوه بر این باعث درخشان و براق شدن مو، رفع شوره سر و نرم شدن موها نیز می گردد. حنا و روغن حنا از جمله مواد گیاهی بوده که در تقویت مو تاثیربسیار بالایی دارد.

برگ های درشت این گیاه خنک و روشن کننده و تقویت کننده پوست و مو بوده و همچنین باعث سفت شدن ریشه مو می شود روش استفاده از این محصول به شکل موضعی می باشد. البته برای استفاده از حنا باید به جنس مو دقت کرد چون ممکن است این ماده گیاهی باعث خشک شدن مو شود. که برای جلوگیری از خشک شدن مو می توان آن را با مواد دیگری مثل روغن بادام، روغن زیتون و یا روغن بنفشه مخلوط کنید. با توجه به شدت، خشکی، ضعف و چربی مو از حنا و سدر باید یک الی دو بار در هفته می توان استفاده کرد

بازار فروش انواع حنای تولید شده از گذشته تا امروز رونق چشمگیر و زیادی داشته است و هرساله بر تعداد مصرف کنندگان آن اضافه می شود. به عبارتی کاملا موفق بوده است چه در بازار داخلی چه در بازار خارجی. و این پیشرفت به خاطر تولید حنای با کیفیت و اصل بوده که باعث شده اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

تولیدکنندگان بهترین انواع حنا باکیفیت

تولیدکنندگان بهترین انواع حنا باکیفیت حنا صادراتی دارای رنگ سبز و سفید می باشد حنا طبیعی را از کارگاه حنا سابی می توان به صورت پودر حنا تهیه کرد. حنا به صورت درختچه های کوتا قد هستن که برگهای آن ها برای درست کردن حنا استفاده می شود.حنا و سدر حنا برای درمان زردی کودکان استفاده می شود