فوم پاک کننده آکنه سلوشنی که شما را 10 سال جوان تر می کند

پاکسازی پوست با فوم پاک کننده آکنه سلوشن یکی از اجزای مهم حفظ سلامت پوست است زیرا آلودگی، چربی، آرایش را از بین می برد و به آماده سازی پوست برای درمان های موضعی کمک می کند.

با این حال، می تواند با از بین بردن عوامل مرطوب کننده طبیعی و تخریب عملکرد مانع پوست، به پوست آسیب برساند.

برای بیماران مبتلا به روزاسه، این موضوع به دلیل اختلال در سد پوستی و افزایش حساسیت پوست به بسیاری از مواد موجود در محصولات پاک کننده، نگران کننده است. یک پاک کننده کف کننده به طور خاص برای پوست های مستعد قرمزی (Cetaphil Foaming Face Wash [CFFW]) ساخته شده است.

دو مطالعه بالینی برای ارزیابی عملکرد و تحمل CFFW انجام شد. در مطالعه اول، قرنیه سنجی و اتلاف آب از طریق اپیدرمی (TEWL) طی یک دوره زمانی 24 ساعته پس از یک بار شستشو با CNM ارزیابی شد.

در مطالعه دوم، افراد مبتلا به روزاسه از این محصول یک بار در روز در صبح به مدت 3 هفته استفاده کردند. ارزیابی ها شامل قرمزی صورت، تحمل پذیری و رضایت بود.

هیچ تغییر قابل توجهی در هیدراتاسیون پوست یا TEWL در طی یک دوره 24 ساعته پس از یک بار شستشو وجود نداشت که نشان می داد CFFW هیدراتاسیون پوست و عملکرد مانع را حفظ می کند.

در طول مطالعه در حال استفاده، هیچ تغییر بالینی معنی‌داری در ظاهر قرمزی مشاهده نشد. افزایش جزئی و قابل توجهی در قرمزی صورت که توسط قرنیه سنج ارزیابی شد، وجود داشت، اما محقق یا آزمودنی در ارزیابی‌های خود به این نکته توجه نکردند.

CFFW توسط آزمودنی هایی که درجه بالایی از رضایت از آن را نشان دادند به خوبی تحمل شد. به طور کلی این مطالعات از استفاده از CFFW به عنوان یک پاک کننده صورت در افراد مبتلا به روزاسه حمایت می کند.