قیمت انواع حنا ایرانی اصل

حنا یکی از رنگ های طبیعی است که انسان ها از زمان های بسیار قدیم تاکنون از آن برای رنگ کردن موهای خود، ایجاد نقوش زیبا بر روی پوست و همچنین به نشانه شادی استفاده می نمودند و خوشبختانه این روند هنوز هم در بسیاری از شهرهای ایران ادامه دارد. شایان ذکر است که قیمت حنا ایرانی اصل بسیار ارزان و مناسب می باشد و شما می توانید با صرف هزینه ای نه چندان زیاد مرغوب ترین نوع آن را تهیه نموده و از تمامی مواهب موجود در آن بهره مند شوید.

قیمت انواع حنا ایرانی اصل

مشخصات حنا ایرانی خالص

مشخصات حنا ایرانی خالص حتما شما نیز به خوبی می دانید که حنا تقویت کننده موی سر بوده و اگر آن را به صورت مرتب بر روی موهای خود قرار دهید علاوه بر اینکه از ایجاد شوره و ریزش مو جلوگیری می کند، بلکه با تقویت ریشه موها موجب رشد بهتر و پرپشت شدن آن می شود و همین امر موجب شده است که فروش حنا در بازارهای کشورمان همواره از رونق فراوانی برخوردار باشد.
در میان انواع و اقسام پودرهایی که به عنوان حنا در بازار کشورمان به فروش می رسند، حنا ایرانی خالص بهترین و مرغوب ترین نمونه آن می باشد.

در این قسمت به برخی از مهمترین مشخصات حنا ایرانی خالص اشاره می کنیم:

  • عطر و بوی حنای ایرانی بسیار عالی و منحصر به فرد است و شما از آن هیچگونه بوی ناخوشایند ماندگی و کهنگی را احساس نخواهید نمود.
  • بر روی بسته بندی حنای مرغوب و درجه یک ایرانی، تمامی اطلاعات محصول از جمله نام برند، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء آن درج شده است که در هنگام خرید باید به آن دقت فراوانی نمایید.
  • رنگ حنای ایرانی خالص سبز کمرنگ بوده و زمانی که آن را بر روی موها و پوست خود قرار دهید، به رنگ قرمز در می آید.

توزیع کنندگان انواع حنا ایرانی اصل

توزیع کنندگان انواع حنا ایرانی اصل حنا در واقع یکی از گیاهان دو لپه ای است که در برخی از نقاط جهان و همچنین ایران به صورت یک درختچه رشد می کند و برگ های آن خاصیت رنگ دهندگی و آنتی باکتریایی دارند. برای تولید آن ابتدا این برگ ها را خشک کرده و سپس به صورت پودر در آورده و از آن برای رنگ کردن موها، ایجاد خالکوبی های زیبا و همچنین به نشانه شادی در مراسم حنابندان استفاده می شود.

اگر به دنبال توزیع کنندگان معتبر انواع حنا ایرانی اصل هستید تا این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسب از آنها خریداری نمایید، می توانید با کارشناسان ما در این مجموعه اینترنتی تماس حاصل فرموده و پس از کسب اطلاعات لازم سفارش خود را ثبت کنید.