قیمت خرید حنای کیسه ای تازه

حنا یک رنگ دهنده طبیعی می باشد که از یک گیاه خاص بدست می آید. پودر حنا به رنگ سبز است ولی یک رنگ نارنجی مایل به قهوه ای زیبایی را ایجاد می کند،به وسیله ی حنا می توان روی پوست تتو کرد که پس از مدتی خود به خود از بین می رود و به پوست هیچ گونه آسیبی نمی زند بلکه باعث تقویت و شادابی پوست می شود.

قیمت خرید حنای کیسه ای تازه بستگی به قیمت و مقدار آن دارد،و قیمت حنا هم طبق نوسانات بازار تغییر پیدا می کند و ثبات قیمت ندارد.

قیمت خرید حنای کیسه ای تازه

نکات کلی در خرید حنای کیسه ای

نکات کلی در خرید حنای کیسه ای حنا دارای فواید و خاصیت های زیادی برای پوست و مو می باشد. برای افرادی که موهای خشک و نامناسبی دارند حنا بسیار کارساز است زیرا موها را شاداب و نرم می کند.

نکات کلی در خرید حنای کیسه ای که باید مد نظر داشت؛حنا مرغوب معمولا باید دارای کیفیت بالا باشد هنگام خرید حنا کیسه ای باید دقت کنیم که تاریخ انقضای آن نگذشته باشد اگر تاریخ انقضای حنا گذشته باشد کیفیت آن بسیار پایین می آید و مثل حنای تازه دارای کیفیت نیست.

سعی کنیم حنا را در جای خنک نگهداری کنیم تا کیفیت خود را حفظ کند و در برخورد با نور آفتاب قرار ندهیم تا قدرت تاثیر حنا از بین نرود.

همچنین در خرید حنای تازه باید به رنگ حنا نیز دقت کرد،حنا خاصیت های زیادی را دارد از جمله این که برای پوست و مو بسیار مفید است و باعث نرمی و لطافت آن می شود و از ریزش مو جلوگیری می کند بر عکس رنگ موهای شیمیایی که باعث ریزش مو و وز شدم مو می شود این گیاه خوش بو باعث لطافت و عدم ریزش مو می شود.

در زمان قدیم خانمها با حنا موهای خود را رنگ می کردند و این ماده خوشبو در عروسی ها نیز کاربرد دارد.

فروش فوق العاده حنای تازه

فروش فوق العاده حنای تازه فروش فوق العاده حنای تازه را می توان در مراکز فروش و همین طور در عطاری ها و طب سنتی مشاهده کرد،این محصول خوشبو و عطر که طرفداران زیادی هم دارد به صورت عمده و کیسه ای به فروش می رسد.ب

فروش حنا کیسه ای بسیار متداول است،اگر حنا به صورت عمده ای از مراکز فروش و تولید کنندگان آن خریداری شود بسیار به صرفه تر است.بهتر است حنا را به صورت حضوری و مستقیم خریداری کرد تا از کیفیت و تاریخ انقضای آن مطلع شد.

یکی از تجارت های پر سود کشور ما صادرات حنای تازه می باشد که در بسته بندی های مختلف به کشورهای همسایه صادر می شود.قیمت حنا نیز متغیر می باشد.