قیمت خرید پودر حنای سیاه

پودر حنای سیاه محصول بی نظیر و گیاهی است که در نواحی آفریقای شمالی آسیای غربی و جنوبی و در شمال استرالیا کشت می شود حنا خواص مختلفی دارد علاوه بر خواص بی نظیری که دارد در زینت دهی و طراحی بر روی بدن استفاده می شود حنای سیاه محصولی بسیار کاربردی می ‌باشد.

قیمت خرید پودر حنای سیاه

نکات کلی در انتخاب پودر حنای سیاه

نکات کلی در انتخاب پودر حنای سیاه حنا در زمان های دور کشف شد و از آن برای رنگ کردن لباس ها مو و ناخن ها استفاده می شد ولی پس از گذشت زمان های متوالی به شکل زینت دهی بر روی بدن قابل استفاده قرار گرفت حنای سیاه رنگی بسیار ماندگار دارد و به صورت خطوط بسیار نازک بر روی دست و یا حتی به عنوان خط چشم خال گذاری بر روی صورت استفاده می شود.

حنای سیاه آفریقایی چسبناک است و باعث می شود خطوط ریز به‌خوبی ایجاد گردد طبع گرم دارند حنا ی کیفیت بسیار بالایی دارد چند بار الک شده است و قسمت های زائد آن گرفته شده است بر روی پوست هیچگونه زخمی ایجاد نخواهد کرد.

یکی از صادر کننده های حنا در جهان است به همین دلیل اکثر حنا های سیاه و حنای هندی معروف می باشد به دلیل تب گرمی که این محصول دارد در درمان دردهای عضلانی مفصلی و آرتروز نقش بسزایی دارد و حساسیت زان می باشد از خواص بی نظیر حنا می توان به خاصیت ضد پیری آن اشاره نمود به دلیل وجود آنتی اکسیدان فراوان در این محصول چین و چروک ها و پیری زودرس جلوگیری می‌کند.

زخم‌هایی ناخوشایند را سریعاً می بندد خاصیت ضد ویروسی و ضد باکتریایی دارد و مانند یک محافظ بر روی پوست از عمل می کند استفاده از انواع حنا برای درمان جوش و آکنه مفید است.

فروش عمده پودر حنای سیاه

فروش عمده پودر حنای سیاه فروش عمده پودر حنای سیاه در این مجموعه باستانی صورت می‌گیرد تولیدکنندگان این نوع خود به دنبال آن هستند تا این محصول را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب به تمامی نقاط کشور ارسال نمایند تا همگان بتوانند از این محصول بی نظیر و درجه یک شرایط استفاده را کنند در مطالبی که گفته شد نکات بسیار مهم در رابطه با نحوه صحیح نگهداری حنا ذکر گردید. فروش حنا سیاه در این مجموعه صورت می گیرد. قیمت پودر حنا در این مجموعه بسیار مناسب است.

برای ثبت و سفارش این محصول فقط کافی است با شماره تلفن های موجود در سامانه اینترنتی این مجموعه تماس حاصل فرمایید و مشاورین این مرکز در رابطه با نحوه ثبت سفارش و قیمت این محصول صحبت نمایش آن شما را به بهترین شکل راهنمایی می کند تا شما به راحتی می توانید محصول مورد نظرتان را با قیمتی مناسب خریداری کنید.