قیمت عمده پودر حنای سیاه

پودر حنای سیاه

حنا گیاهی که آن را گیاه هزار و یک خاصیت می نامند پوست و مو را زیبا می سازد ، نیروی جنسی را تقویت می کند و سردردهای شدید را درمان می کند. برای آشنایی با مهمترین فواید و خواص حنا با ما همراه شوید.

در بسیاری از فرهنگ ها برگ های حنا به خوبی به خاطر توانایی آن برای رنگ کردن مو، ناخن و پوست شناخته شده اند، اما افراد کمتری در مورد فواید قابل توجه سلامتی حنا می دانند مگر این که با روش دارویی آشنا باشند

قیمت عمده پودر حنای سیاه

بررسی انواع پودر حنا در بازار

بررسی انواع پودر حنا در بازار حنا بیشترین استفاده را در قسمت رنگ کردن مو دارد همچنین از حنا بعنوان رنگ کننده ناخن و هنرنمایی و نقاشي روی بدن نیز استفاده می شود. حتما تا بحال دیدید که در فیلم ها و سریال های هندی اکثر زنان از حنا برای نقاشی بدن خود استفاده می کنند. این هنر در هند بسیار رواج دارد.

در حقیقت برای به دست آوردن رنگ حنا و استفاده از آن، برگ های حنا را له می کنند تا رنگی به رنگ قهوه ای و یا قرمز تیره به دست می آید و ان را برای هنر های خود استفاده می کنند.

همچنین حنا مخصوصا برگ آن خاصیت های گیاهی درمانی فوق‌العاده ای دارد و در طب سنتی بسیار استفاده می شود.

برای رهایی از درد هایی چون درد مفصل پودر حتا راه حلی تاثیر گذار می باشد. همچنین پودر آن خاصیت ضد التهابی فوق‌العاده ای دارد. از برگ حنا نیز روغن تهیه میکنند که روغن حنا هم برای زخم و نواحی ضربه دیده موثر می باشد و درد را کاهش می دهد.

حنا علاوه برنگ زیبا و خاصی که دارد فواید بسیار زیادی برای سلامتی پوست و مو دارد به همین خاطر است که از آن بسیاار استفاده می شود و طرف داران زیادی دارد.

پودر حنا تازه می تواند از ریزش مو جلوگیری کند. شوره سر را کاهش دهد. پوست را تازه و جوان نگه می دارد. همچنین حنا ضد باکتری ای قوی می باشد و برگ هایش برای درمان گلودرد و تب فوق‌العاده می باشند.

 

بیشتر بخوانید: پودر حنا خالص

قیمت نهایی پودر حنای سیاه

قیمت نهایی پودر حنای سیاه امروزه به خاطر خواص فراوانی که حنا دارد، صادرات و خرید و فروش آن در تمام دنیا رواج دارد. همچنین در بین مردم کشور ما نیز وجود دارد و فروشگاه های زیادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند.

فروشگاه اینترنتی ما هم نیز در زمینه فروش حنا ساده و انواع حنا سیاه فعالیت دارد. و قیمت انواع آن با هم متفاوت می باشد و همچنین قیمت ثابتی ندارند.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت پودر حنا از طريق فروشگاه اینترنتی ما، با ما در ارتباط باشید.