قیمت عمده پودر حنا سیاه

حنا در واقع یک محصول گیاهی پر خاصیت است که از برگ درختی خاص تهیه شده اما بسیاری از افراد به دلیل رنگ دهی از خواص حنا صرفه نظر و این کالا را مصرف نمی کنند. اما حنا سیاه محصولی با تمام خواص حنا سبز ولی کالایی بی رنگ است.

تولید کننده پودر حنا سیاه که تغییر شکل یافته همان حنا سبز با کیفیت است را با قیمتی بسیار مناسب و منطقی در اختیار تمام مصرف کنندگان این کالا قرار داده است.

قیمت عمده پودر حنا سیاه

فواید گذاشتن حنا روی پوست

فواید گذاشتن حنا روی پوست حنا یک محصول گیاهی با ده ها نوع خاصیت برای پوست و مو است این محصول از زمان های دور و توسط تمام افراد مورد استفاده قرار می گرفته لست ولی اخیرا به دلیل حالت قرمزی که به موی سر می دهد بسیاری از افراد از انواع این خواص صرفه نظر کرده اند ولی شما می توانید حداقل برای داشتن پوستی سالم از حنا سبز استفاده و از خواص این گیاه متعجب شوید.

قابل ذکر است که حنا سبز روی پوست بدن و صورت هیچ تغییر رنگ و رنگ دهی ایجاد نمی کند و شما با خاطری آسوده می توانید از حنا روی پوست صورت و بدن خود استفاده نمایید شما هنگام استحمام می توانید مقداری حنا را با آب خیس کرده و چند دقیقه مانده به خروج خود از حمام حنا را روی پوست صورت و بدن خود استفاده و سپس آبکشی نمایید.

می دانید که پودر حنا خالص یک میکروب کش بسیار قوی است وقتی حنا را روی پوست خود استفاده می کنید اگر روی پوست خود حالت پوسته پوسته شدن داشته باشید و یا اینکه خشکی روی پوست شما باشد کاملا از بین می رود. بعد از استفاده حنا پوست شما به پوستی‌کاملا نرم و لطیف و سلامت تبدیل و حالت شادابی بسیار عالی در پوست شما ایجاد می شود.

مرکز صادرکننده انواع پودر حنا سیاه

مرکز صادرکننده انواع پودر حنا سیاه تولید کننده حنا این محصول عالی گیاهی را از بهترین انواع برگ های حنا تهیه و تولید و در بسته بندی قرار داده و با مشارکت شرکت توزیع‌ انواع این کالا را در تمام مراکز فروش و عطاری ها در سراسر کشور توزیع و پخش و در اختیار تمام مصرف کنندگان این کالا قرار می دهد.

تولید کننده حنا را با قیمتی بسیار عالی و مناسب در اختیار مصرف کننده قرار داده است. البته حنا به جز مصرف داخلی دارای متقاضیان بسیار زیادی از سایر کشور ها است که مرکز صادر کننده انواع پودر حنا صادراتی سیاه را توسط شرکت های بازرگانی در اختیار تمام این کشور ها قرار می دهد.

برای تهیه انواع حنا سیاه شما می توانید به سایت های شرکت تولید کننده مراجعه کرده و با اختصاص زمانی کوتاه این کالا را به صورت جزئی و کلی ثبت سفارش نمایید.