قیمت فروش حنای کیسه ای تازه

قیمت فروش حنای کیسه ای تازه در بازارهای داخلی و جهانی به صورت کلی و جزئ صورت می گیرد. اما گاها وجود واسطه ها در بازارهای فروش سبب شده خریداران نتوانند به قیمت و همچنین کیفیت واقعی محصول برسند. قیمت حنا و همچنین کیفیت آن دو عامل کلیدی در میزان فروش آن و همچنین ایجاد رضایت در بین خریداران می باشد. توجه به همین عوامل ساده است که می تواند یک تولید کننده را به یک برند معتبر و پرفروش تبدیل کند.

قیمت فروش حنای کیسه ای تازه

دسته بندی انواع حنای کیسه ای

دسته بندی انواع حنای کیسه ای

یکی از گیاهان پرمصرف که از دیر باز بین ایرانیان بسیار رواج داشته، حنا بوده است. این گیاه خواص آرایشی و درمانی بسیار زیادی داشته و برای سلامت انسان مفید بوده است.

حنا کیسه ایی معمولا در کیسه های پارچه ای عرضه می شود. رنگ این کیسه های پارچه ایی بیشتر سفید است و نام و آرم شرکت تولید کننده روی آن حک می شود.

از نظر کیفیت حنا کیلویی و حنای کیسه ایی با هم تفاوتی ندارند. اما حنا کیسه ایی از لحاظ نوع بسته بندی با هم متفاوت هستند و همچنین از نظر قیمت نیز باهم فرق دارند.

از لحاظ دسته بندی می توان گفت که؛ در بازار حنای کیسه ایی سبز رنگ و حنای سفید رنگ موجود است که هر کدام کارایی خاص خود را دارد. البته حناهایی نیز موجود است که سرعت رنگ دهی فوق العاده بالایی دارند که این نوع حنا از نظر قیمت نیز با بقیه انواع حنا متفاوت است و قیمت بالاتری دارد.

توزیع حنای کیسه ای تازه صادراتی

توزیع حنای کیسه ای تازه صادراتی

مراکز توزیع حنای کیسه ای تازه نقش برجسته و قابل توجهی در دستیابی به اهداف فروش شرکت ها تولید کنندگان دارد و محصولات آن ها را در معرض دید خریداران و مصرف کنندگان قرار می دهد.

این مراکز به دلیل دارا بودن ارتباط مستقیم با تولید کنندگان توانسته اند قیمت ها را بسیار پایین و مناسب ارائه دهند. بنابراین یکی از وظایف اصلی کانال های توزیع بهینه سازی حجم فروش محصولات است.

مراکز توزیع و پخش حنا سعی نموده اند اصل مشتری مداری را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند و با تجارت مستقیم این محصول بتوانند درآمد ارزی غیر نفتی بسیاری را برای کشور پهناورمان ایران رقم زنند.

البته شایان ذکر است که یک محصول ، هر چقدر هم دارای کیفیت خوبی باشد، اگر به خوبی معرفی نشود، بدون شک بازار فروش خوبی نخواهد داشت.

بنابراین افزایش تولید در کنار تبلیغات مناسب و هدفمند، افزایش صادرات و به دنبال آن ارزآوری ملی را به همراه خواهد داشت.

از دیگر ویژگی های این مراکز داشتن تنوع بالا محصول و همچنین عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریعترین زمان ممکن است.